Yapılan açıklamaya göre Çin aşısı olup pozitif olan 3 sağlık çalışanı hastalığı hafif atlatmış.
Aşı etkililiği %91.25 (daha da artacağı söyledi)
Hayırlısı diyelim
Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
Ötekileştirme yapmakta üstünüze yok gez dolaş aşı gelince muhalefete başla ne güzel be dünya
Ötekileştirme yapmakta üstünüze yok gez dolaş aşı gelince muhalefete başla ne güzel be dünya
Hocam Mart ayından beri dışarıya çıkmıyorum doğru düzgün ve sadece haftada bir market alışverişine çıkılıyor ki ona rağmen korona kaptık ailecek 1 ay önce.
Kafanıza göre karşı tarafı bilmeden yargılayarak konuşmayın. Ötekileştirmekten kastınız nedir yahu ne alakası var?
pfizer gelsin de ülkemize oluruz aşımızı. Çinden aldığım anahtarlık 2 günde kopuyor ben bu mantıkla bakıyorum aşıya, aşıdan sonra bir yerimiz düşmesin başımıza bir iş gelmesin.