• 24-12-2020, 19:51:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapılan açıklamaya göre Çin aşısı olup pozitif olan 3 sağlık çalışanı hastalığı hafif atlatmış.
    Aşı etkililiği %91.25 (daha da artacağı söyledi)
    Hayırlısı diyelim
  • 24-12-2020, 19:54:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Millet aşı çıksın diye yırtınırdı şimdi aşı seçiyor çok değişik bir milletiz, Allah yardım etsin.
  • 24-12-2020, 19:54:36
    #3
    Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
    A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
  • 24-12-2020, 19:56:09
    #4
    ne olucaksak olalım yeterki kurtulalım
  • 24-12-2020, 19:56:29
    #5
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
    A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
    Burkina Faso aşısı alsaydık onu da pohpohlardı
  • 24-12-2020, 19:57:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
    A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
    Ötekileştirme yapmakta üstünüze yok gez dolaş aşı gelince muhalefete başla ne güzel be dünya
  • 24-12-2020, 19:58:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    29 Aralık ta Türkiye ye geleceği ifade edildi ...
  • 24-12-2020, 19:58:48
    #8
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ötekileştirme yapmakta üstünüze yok gez dolaş aşı gelince muhalefete başla ne güzel be dünya
    Hocam Mart ayından beri dışarıya çıkmıyorum doğru düzgün ve sadece haftada bir market alışverişine çıkılıyor ki ona rağmen korona kaptık ailecek 1 ay önce.
    Kafanıza göre karşı tarafı bilmeden yargılayarak konuşmayın. Ötekileştirmekten kastınız nedir yahu ne alakası var?
  • 24-12-2020, 20:00:15
    #9
    pfizer gelsin de ülkemize oluruz aşımızı. Çinden aldığım anahtarlık 2 günde kopuyor ben bu mantıkla bakıyorum aşıya, aşıdan sonra bir yerimiz düşmesin başımıza bir iş gelmesin.