Ötekileştirme yapmakta üstünüze yok gez dolaş aşı gelince muhalefete başla ne güzel be dünya
Hocam Mart ayından beri dışarıya çıkmıyorum doğru düzgün ve sadece haftada bir market alışverişine çıkılıyor ki ona rağmen korona kaptık ailecek 1 ay önce.
Kafanıza göre karşı tarafı bilmeden yargılayarak konuşmayın. Ötekileştirmekten kastınız nedir yahu ne alakası var?