Hocam Mart ayından beri dışarıya çıkmıyorum doğru düzgün ve sadece haftada bir market alışverişine çıkılıyor ki ona rağmen korona kaptık ailecek 1 ay önce.
Kafanıza göre karşı tarafı bilmeden yargılayarak konuşmayın. Ötekileştirmekten kastınız nedir yahu ne alakası var?
A haber diyerek olayı farklı yönlere çekmeye gerek yok bu aşı tüm ülkenin kaderini belirleyecek böyle bir zamanda bile yok a haber yok fox tv yok oda tv yok cumhuriyet artık bunları geçelim hocam...