emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşıyı neye göre seçiyorsun? İçeriği hakkında bir bilgin var mı? Yoksa muhalefet olmak için Almanya'dan alınmadı diye mi böyle seçicisin? 2 aşı da hemen hemen aynı içeriğe sahip aynı sorun için çıkarılmış aşılar. Gerekli testlerden geçirilip vatandaşa yapılacak. Almanya'dan alınsaydı direkt sorgusuz sualsiz aşı olacak mıydın? Devlet sana aşıyı getirmiş ücretsiz bir şekilde, testlerini yapıp doğruluğunu kanıtlayınca aşılanmaya başlanacak daha ne yapsın? Kör muhalefet cahilliktir. (Partilerle aram yok gereksiz muhalefete karşıyım)
Almanya veya x bir ülkeden aşı gelseydi olurdum dediğimi hatırlamıyorum aşı seçmek için size mi soracağız ? Her önünüze geleni tüketme huyunuzdan vazgeçin sıkıntıya düşersiniz. Kör muhaliflikle olayın uzaktan ya da yakından alakası yok . Yauvv hökümet getirmiş işte gardaşım olsana aşını demeniz bile partiler anlamında nerede durduğunuzu belirtiyor. İstediğim aşıyı seçerim sorumluluk benim olduktan sonra. Size göre "nankörlük" olabilir ama ben hangi aşıyı tercih etmeyi istiyorum buna da laf söylemeye hakkınız yok haddinizi bilin.