Senelerce tıp okumuş, üstüne TUS sınavına girmiş, 3-4 sene uzmanlık eğitimi almış doktorlar bile aşı konusunda bilgi ve birikime sahip olmadığı için fikir yürütmüyor. Fakat ne hikmetse bizim milletin her konuda uzmanlığı var. Doktordan, mühendisden v.b aklınıza gelen herkesden daha uzmanlar