E tamam git paranla al istediğin devletin aşısını ol o zaman ne yapalım, burda yazıp niye ülkeyi kötüleme amacındasın? Ben devleti savunuyorum sen bana hangi partili olduğun belli oluyor diyorsun. Sen ve senin gibi önüne ne gelse beğenmeyen, sürekli eleştirenler yüzünden bu durumlardayız. Bir daha yazdıklarına cevap vermeyeceğim, gereksiz buluyorum. Böyle devam et.
Zaten olay o kendi paramla alırım istediğim aşıyı olurum sizi ilgilendiren bir durum yok ilk yorumunuz bu söylediğiniz tam tersiydi

. Devletin savunulmaya ihtiyacı olan durum nedir de savunuyorsunuz nasıl bir kafa bu ya

?