Almanya veya x bir ülkeden aşı gelseydi olurdum dediğimi hatırlamıyorum aşı seçmek için size mi soracağız ? Her önünüze geleni tüketme huyunuzdan vazgeçin sıkıntıya düşersiniz. Kör muhaliflikle olayın uzaktan ya da yakından alakası yok . Yauvv hökümet getirmiş işte gardaşım olsana aşını demeniz bile partiler anlamında nerede durduğunuzu belirtiyor. İstediğim aşıyı seçerim sorumluluk benim olduktan sonra. Size göre "nankörlük" olabilir ama ben hangi aşıyı tercih etmeyi istiyorum buna da laf söylemeye hakkınız yok haddinizi bilin.
E tamam git paranla al istediğin devletin aşısını ol o zaman ne yapalım, burda yazıp niye ülkeyi kötüleme amacındasın? Ben devleti savunuyorum sen bana hangi partili olduğun belli oluyor diyorsun. Sen ve senin gibi önüne ne gelse beğenmeyen, sürekli eleştirenler yüzünden bu durumlardayız. Bir daha yazdıklarına cevap vermeyeceğim, gereksiz buluyorum. Böyle devam et.