• 16-12-2020, 13:35:34
    #91
    Neiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize bir özür borçlusunuz(!)
    Oooo Anlayan anladı.
    Konunun linkini biri bulup atabilir mi?
    • uasports
    uasports bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-12-2020, 13:37:27
    #92
    Neiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize bir özür borçlusunuz(!)
    Özür dileyin barışalım

    Misafir;

    Tekil Mesaj gösterimi - Bize büyük bir özür borçlusunuz - R10.net
  • 16-12-2020, 13:40:24
    #93
    Arkadaşlar diğer konuyu maxigeyiğe çevirdik, alakalı olmayan yazmasında sorunlara çözüm bulunsun.
  • 16-12-2020, 13:53:37
    #94
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi Melike Denen Bir Arkadasla Konuştum Telefon Numarasi verildi Ses Kayitlari mevcutdur. Kendisinin Soylemis oldugu dolandirmadik forumda bulunan Sozlesmede 21 gun icinde hizmet almaz iseniz iade yapilir diyor Simdi Bu doIndiriciligin Hangi Sekli Siz karar verin Ben ayin 3 de 500 tl yatirdim 11 ine kadar hizmet saglanmadk Parami isteyincede Veremiceklerini doIandirici olmadiklarini 21 gun bekllememiz gerekdigini söyluyor ALLAH icin simdi suna Bir tarafsiz Yorum yapin. Bu insanlar DoIandirici degil ******** degil Magdur etmemismi Oluyorlar Sinirden ellerim titriyor Yanlis bir Kelime ettiysem afola..
  • 16-12-2020, 13:58:13
    #95
    Arkadaşlar lütfen ama lütfen şuna dikkat edin.

    Tamam arkadaş hasta ise kim olursa olsun Allah Acil Şifalar versin. Nihayetinde bu adam bir ev geçindiriyor çoluğu çocuğu var.

    Lakin sürekli video ile cevap veren bir kişi şimdi ses kaydı ile cevap veriyor.
    Açar görüntülü konuşmayı arkadaşı yine kayıt eder. Açar telefonu ön kamerasından veya arka kamerasından video çeker. Neden ses kaydı ? Hasta olduğu videoda çok daha net anlaşılmazmı ? @Coskun; yanlış mı düşünüyorum ben.
  • 16-12-2020, 14:00:28
    #96
    Administrator
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar lütfen ama lütfen şuna dikkat edin.

    Tamam arkadaş hasta ise kim olursa olsun Allah Acil Şifalar versin. Nihayetinde bu adam bir ev geçindiriyor çoluğu çocuğu var.

    Lakin sürekli video ile cevap veren bir kişi şimdi ses kaydı ile cevap veriyor.
    Açar görüntülü konuşmayı arkadaşı yine kayıt eder. Açar telefonu ön kamerasından veya arka kamerasından video çeker. Neden ses kaydı ? Hasta olduğu videoda çok daha net anlaşılmazmı ? @Coskun; yanlış mı düşünüyorum ben.
    Çok yazmaya gerek yok 17:00 'a kadar düzgün bir açıklama yapmaları için süre verdim. Birçok kişinin ikna olacağı açıklamayı Yapmadıkları takdirde tüm mağduriyetleri giderseler dahi ne çalışanları ne kendileri bir daha R10'da olamazlar.
  • 16-12-2020, 14:03:18
    #97
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar lütfen ama lütfen şuna dikkat edin.

    Tamam arkadaş hasta ise kim olursa olsun Allah Acil Şifalar versin. Nihayetinde bu adam bir ev geçindiriyor çoluğu çocuğu var.

    Lakin sürekli video ile cevap veren bir kişi şimdi ses kaydı ile cevap veriyor.
    Açar görüntülü konuşmayı arkadaşı yine kayıt eder. Açar telefonu ön kamerasından veya arka kamerasından video çeker. Neden ses kaydı ? Hasta olduğu videoda çok daha net anlaşılmazmı ? @Coskun; yanlış mı düşünüyorum ben.
    Çok doğru bir noktaya degindiniz hocam bende aynı kanidayim neden şimdi ses kaydı.oncekiker video kendi cekip video arkadasina yollayabilirdi oda buraya atardı zaten veya melike. Ayrica diğer arkadaşların söyledikleri ve benimki durumum hakkinda da açıklama yapılmıyor. 21 günü geçince kendileri söylüyor iade oluyor diye ve sözleşmelerinde var fakat benim ve bir çok daha arkadaşın 30 günü geçmesine rağmen reklam yayına dahi alinmazken iade ile ilgili tek bir kelime açıklama yapılmıyor.
  • 16-12-2020, 14:03:40
    #98
    Arkadaşlar Aspirelendiniz
  • 16-12-2020, 14:06:23
    #99
    Chiwi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AdsReklamNet; Recep 22 yıllık dostum olur. Son günlerde açılan şikayet ve vurgun içerikli konularla beraber kendisine ulaşılamadığını görünce endişelendim ve kendisine zor da olsa ulaştım. Sonrasında konuşmanın içeriğini ses kaydı alarak R10'da bilgilendirme amaçlı yayınlamamı rica ettiği için burada kendi ağzından bilgilendirme ses kaydını yayınlıyorum.
    Ticari olarak kendisiyle bir bağlantım yoktur dolayısıyla herhangi bir sorumluluk altında olmadığımı belirtmek isterim.
    Umarım tüm sıkıntılar ve mağduriyetler giderilir ve herkes mutlu mesut ticaretine devam eder.


    https://www.youtube.com/watch?v=sJ4MkXTi364
    Zerre inanmadım. Yanındaki çalışanların kendinden bir farkı yok. Olayı evirip çeviriyorlar. Melike denen kişi ile görüştüm. Yine saçma sapan konuşmalar içerisinde.