Neiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize bir özür borçlusunuz(!)
Özür dileyin barışalım

Misafir;

Tekil Mesaj gösterimi - Bize büyük bir özür borçlusunuz - R10.net