AdsReklamNet Ses Kayıtlı Açıklaması
139
●14.343
- 16-12-2020, 08:56:57Çok geçmiş olsun Recep kardeşim, Allah acil şifa versin. Ayrıca sağlık sorunu yaşayan birine bu kadar acizce yorum yazanların çok çocuksu ve kompleksli olduğunu düşünüyorum.
- 16-12-2020, 09:17:39Duyar kasanlarda geldiğine göre çarpmaya devam edebilir patron recep.
Bu millet zaten akıllanmaz gider şimdi aaaa bak d0landırıcı değilmiş diyip şu oyunculuğa rağmen sipariş verir.
Yok valla bu insanlar akıllanmaz, patron recep hadi iyisin daha bir sürü iş çıkar burdan sana
https://www.youtube.com/watch?v=-A-lQrJZ-WU - 16-12-2020, 09:24:00Üyeliği durdurulduiyi güzel d-olandırıcı değilmiş hadi sipariş bekliyoruz gibi bir izlenim vermiyoruz?uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siparişler kimin whatsapp ve telefonundan alınıyor?
Recep beyin ulaşılamayan kim recep bey.
Şimdi olumlu yaklaşan herkes duyar kasıyor
Olumsuz haklı mı diyorsun?
Hadi %1 ihtimal sen yanıldın?
Sen şimdi bu kadar eminsin d-olandırıcılık yapılıyor ya %99 diyelim %1 yapılmıyor gerçekten bir sağlık sorunu olmuş
Mağdur kalmamış.
çıkıp ben yanılmışım özür dilerim diyebilecek misin?
Sanmıyorum.
Millete akıl dağıtıyorsun ya profiline yazmışsın Adwords 2 yıl tecrübe.
Git bak bakalım Recep bey kaç tane smm firmasına ne kadar paralar kazandırmış.
Ama geçmişte açtığın konun var 100TL harcadım hiç kazanamadım takipci sektörüne adwords reklam diye.
Senin profilinde kocaman bir yalan varken birini itham etme burada duyar kasıyorsunuz diye insanları da kızdırma
Benim babamın oğlu değil Kazancı kendisine bir sadece çalışanıyım.
niye onu savunayım? demek ki şahit oldum gördüm onu söylüyorum.
Burda kötü yorum yazanlardan birinin adı bana yabancı değil gittim baktım kayıtlara
İsim vermeyeceğim ama sadece ihtiyacı var diye gidip hizmetini satın almış hemde hiç ihtiyacı yokken satın almış birine vahşi bir biçimde saldırıyor arkadaş
bu yapılanları görünce
İnsanların ya unutkan yada çok çok kötü ve acımasız olduğuna inanıyorum sadece bu
Şimdi dersin ya sen recep sin özelden yazayım numaramı ara istersen telefonda da anlatırım gördüklerimi - 16-12-2020, 09:33:56D0landırmak illa ki insanların cebinden aldıklarınız değil, insanın vaktinden, psikolojisinden aklınıza CEP dışında ne gelirse ondan çarptıklarınıza da bir insanı d0landırdınız derim.MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bey kelimesini sizden ironi yaparak kullanıyorum bey sıfatını ona yakıştırdığımdan değil yanlış anlaşılmasın
Forumdan aklanabilirsiniz, forumda para ödenir şikayet kalkar üyelik açılır vs vs. Ancak o recep d0landırıcıdır, bu değişmeyeceği için ben çıkıp ne siz şakşakçılarından nede recep denen kişiden özür dilemem.
Ya geçin hastaymışta 8 gündür dobarlanamamışta, receeeeeppp dobarlan bıraqma qendini, çocuk yok kandırdıklarınızda nasıl kanıyor anlamıyorum
"Millete akıl dağıtıyorsun ya profiline yazmışsın Adwords 2 yıl tecrübe."
Aynen canım ben tecrübemi satmak adı altında milleti tokatlamıyorum
Gelip burda laf ebeliği yapmanıza gerek yok milletin mağduriyetini giderin. Ne oldu recep hasta olunca cebindeki paralarda mı hasta oldu? Millete çarptıklarınızı geri versenize. Video çekmeler ses atmalar bin bir taklalar hadi işinize be
https://www.youtube.com/watch?v=Xlhg9Bq81Ug - 16-12-2020, 09:51:48Bence biraz daha 'açıklayıcı' açıklamalar yaparsanız daha kolay anlaşılırsınız. Zira soruya 'sorularla' karşılık veriyorsunuz ve hiçbir şey anlaşılmıyor. Sizden daha önce hizmet almadım; buraya yorum yazanların veya şikâyet konusu açanların hiçbirini tanımıyorum. Fakat cevaplarınız öyle ilgisiz ki ister istemez şüphe uyandırıyor. Kendisi yazamıyorsa; yazmak istediklerini size göndersin, siz yayınlayın. Madem yapacak bir açıklaması var; o halde her türlü yapabilir.MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2020, 09:56:40Mağdurlar bekliyor sen hizmet alanları atıyorsun şaka mısın?MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
problem çözülmüş gibi durmuyor hiç.



problem çözülmüş gibi durmuyor hiç.
