• 16-12-2020, 08:56:57
    #46
    Çok geçmiş olsun Recep kardeşim, Allah acil şifa versin. Ayrıca sağlık sorunu yaşayan birine bu kadar acizce yorum yazanların çok çocuksu ve kompleksli olduğunu düşünüyorum.
  • 16-12-2020, 09:00:12
    #47
    ha ha ha

    patronumuz recep bey
  • 16-12-2020, 09:09:53
    #48
    Yorumlar çok acımasızca.
  • 16-12-2020, 09:17:39
    #49
    Duyar kasanlarda geldiğine göre çarpmaya devam edebilir patron recep.

    Bu millet zaten akıllanmaz gider şimdi aaaa bak d0landırıcı değilmiş diyip şu oyunculuğa rağmen sipariş verir.

    Yok valla bu insanlar akıllanmaz, patron recep hadi iyisin daha bir sürü iş çıkar burdan sana


    https://www.youtube.com/watch?v=-A-lQrJZ-WU
  • 16-12-2020, 09:24:00
    #50
    Üyeliği durduruldu
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duyar kasanlarda geldiğine göre çarpmaya devam edebilir patron recep.

    Bu millet zaten akıllanmaz gider şimdi aaaa bak d0landırıcı değilmiş diyip şu oyunculuğa rağmen sipariş verir.

    Yok valla bu insanlar akıllanmaz, patron recep hadi iyisin daha bir sürü iş çıkar burdan sana


    https://www.youtube.com/watch?v=-A-lQrJZ-WU
    iyi güzel d-olandırıcı değilmiş hadi sipariş bekliyoruz gibi bir izlenim vermiyoruz?
    Siparişler kimin whatsapp ve telefonundan alınıyor?
    Recep beyin ulaşılamayan kim recep bey.
    Şimdi olumlu yaklaşan herkes duyar kasıyor
    Olumsuz haklı mı diyorsun?
    Hadi %1 ihtimal sen yanıldın?
    Sen şimdi bu kadar eminsin d-olandırıcılık yapılıyor ya %99 diyelim %1 yapılmıyor gerçekten bir sağlık sorunu olmuş
    Mağdur kalmamış.
    çıkıp ben yanılmışım özür dilerim diyebilecek misin?
    Sanmıyorum.
    Millete akıl dağıtıyorsun ya profiline yazmışsın Adwords 2 yıl tecrübe.
    Git bak bakalım Recep bey kaç tane smm firmasına ne kadar paralar kazandırmış.
    Ama geçmişte açtığın konun var 100TL harcadım hiç kazanamadım takipci sektörüne adwords reklam diye.
    Senin profilinde kocaman bir yalan varken birini itham etme burada duyar kasıyorsunuz diye insanları da kızdırma
    Benim babamın oğlu değil Kazancı kendisine bir sadece çalışanıyım.
    niye onu savunayım? demek ki şahit oldum gördüm onu söylüyorum.
    Burda kötü yorum yazanlardan birinin adı bana yabancı değil gittim baktım kayıtlara
    İsim vermeyeceğim ama sadece ihtiyacı var diye gidip hizmetini satın almış hemde hiç ihtiyacı yokken satın almış birine vahşi bir biçimde saldırıyor arkadaş
    bu yapılanları görünce
    İnsanların ya unutkan yada çok çok kötü ve acımasız olduğuna inanıyorum sadece bu
    Şimdi dersin ya sen recep sin özelden yazayım numaramı ara istersen telefonda da anlatırım gördüklerimi
  • 16-12-2020, 09:33:56
    #51
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel d-olandırıcı değilmiş hadi sipariş bekliyoruz gibi bir izlenim vermiyoruz?
    Siparişler kimin whatsapp ve telefonundan alınıyor?
    Recep beyin ulaşılamayan kim recep bey.
    Şimdi olumlu yaklaşan herkes duyar kasıyor
    Olumsuz haklı mı diyorsun?
    Hadi %1 ihtimal sen yanıldın?
    Sen şimdi bu kadar eminsin d-olandırıcılık yapılıyor ya %99 diyelim %1 yapılmıyor gerçekten bir sağlık sorunu olmuş
    Mağdur kalmamış.
    çıkıp ben yanılmışım özür dilerim diyebilecek misin?
    Sanmıyorum.
    Millete akıl dağıtıyorsun ya profiline yazmışsın Adwords 2 yıl tecrübe.
    Git bak bakalım Recep bey kaç tane smm firmasına ne kadar paralar kazandırmış.
    Ama geçmişte açtığın konun var 100TL harcadım hiç kazanamadım takipci sektörüne adwords reklam diye.
    Senin profilinde kocaman bir yalan varken birini itham etme burada duyar kasıyorsunuz diye insanları da kızdırma
    Benim babamın oğlu değil Kazancı kendisine bir sadece çalışanıyım.
    niye onu savunayım? demek ki şahit oldum gördüm onu söylüyorum.
    Burda kötü yorum yazanlardan birinin adı bana yabancı değil gittim baktım kayıtlara
    İsim vermeyeceğim ama sadece ihtiyacı var diye gidip hizmetini satın almış hemde hiç ihtiyacı yokken satın almış birine vahşi bir biçimde saldırıyor arkadaş
    bu yapılanları görünce
    İnsanların ya unutkan yada çok çok kötü ve acımasız olduğuna inanıyorum sadece bu
    Şimdi dersin ya sen recep sin özelden yazayım numaramı ara istersen telefonda da anlatırım gördüklerimi
    D0landırmak illa ki insanların cebinden aldıklarınız değil, insanın vaktinden, psikolojisinden aklınıza CEP dışında ne gelirse ondan çarptıklarınıza da bir insanı d0landırdınız derim.

    Ayrıca bey kelimesini sizden ironi yaparak kullanıyorum bey sıfatını ona yakıştırdığımdan değil yanlış anlaşılmasın

    Forumdan aklanabilirsiniz, forumda para ödenir şikayet kalkar üyelik açılır vs vs. Ancak o recep d0landırıcıdır, bu değişmeyeceği için ben çıkıp ne siz şakşakçılarından nede recep denen kişiden özür dilemem.

    Ya geçin hastaymışta 8 gündür dobarlanamamışta, receeeeeppp dobarlan bıraqma qendini, çocuk yok kandırdıklarınızda nasıl kanıyor anlamıyorum

    "Millete akıl dağıtıyorsun ya profiline yazmışsın Adwords 2 yıl tecrübe."

    Aynen canım ben tecrübemi satmak adı altında milleti tokatlamıyorum



    Gelip burda laf ebeliği yapmanıza gerek yok milletin mağduriyetini giderin. Ne oldu recep hasta olunca cebindeki paralarda mı hasta oldu? Millete çarptıklarınızı geri versenize. Video çekmeler ses atmalar bin bir taklalar hadi işinize be


    https://www.youtube.com/watch?v=Xlhg9Bq81Ug
  • 16-12-2020, 09:51:48
    #52
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel d-olandırıcı değilmiş hadi sipariş bekliyoruz gibi bir izlenim vermiyoruz?
    Siparişler kimin whatsapp ve telefonundan alınıyor?
    Recep beyin ulaşılamayan kim recep bey.
    Şimdi olumlu yaklaşan herkes duyar kasıyor
    Olumsuz haklı mı diyorsun?
    Hadi %1 ihtimal sen yanıldın?
    Sen şimdi bu kadar eminsin d-olandırıcılık yapılıyor ya %99 diyelim %1 yapılmıyor gerçekten bir sağlık sorunu olmuş
    Mağdur kalmamış.
    çıkıp ben yanılmışım özür dilerim diyebilecek misin?
    Sanmıyorum.
    Millete akıl dağıtıyorsun ya profiline yazmışsın Adwords 2 yıl tecrübe.
    Git bak bakalım Recep bey kaç tane smm firmasına ne kadar paralar kazandırmış.
    Ama geçmişte açtığın konun var 100TL harcadım hiç kazanamadım takipci sektörüne adwords reklam diye.
    Senin profilinde kocaman bir yalan varken birini itham etme burada duyar kasıyorsunuz diye insanları da kızdırma
    Benim babamın oğlu değil Kazancı kendisine bir sadece çalışanıyım.
    niye onu savunayım? demek ki şahit oldum gördüm onu söylüyorum.
    Burda kötü yorum yazanlardan birinin adı bana yabancı değil gittim baktım kayıtlara
    İsim vermeyeceğim ama sadece ihtiyacı var diye gidip hizmetini satın almış hemde hiç ihtiyacı yokken satın almış birine vahşi bir biçimde saldırıyor arkadaş
    bu yapılanları görünce
    İnsanların ya unutkan yada çok çok kötü ve acımasız olduğuna inanıyorum sadece bu
    Şimdi dersin ya sen recep sin özelden yazayım numaramı ara istersen telefonda da anlatırım gördüklerimi
    Bence biraz daha 'açıklayıcı' açıklamalar yaparsanız daha kolay anlaşılırsınız. Zira soruya 'sorularla' karşılık veriyorsunuz ve hiçbir şey anlaşılmıyor. Sizden daha önce hizmet almadım; buraya yorum yazanların veya şikâyet konusu açanların hiçbirini tanımıyorum. Fakat cevaplarınız öyle ilgisiz ki ister istemez şüphe uyandırıyor. Kendisi yazamıyorsa; yazmak istediklerini size göndersin, siz yayınlayın. Madem yapacak bir açıklaması var; o halde her türlü yapabilir.
    • cuda63
    cuda63 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-12-2020, 09:56:40
    #53
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birilerinin konuda mağdur olmadan yaptığı yorumlar, suç teşkil etmekte farkındalar yapıyorlar.
    r10 içerik sağlayıcı ben dahil herkes kendi yorumlarından mesul burada.
    müşterisi veya ticari bir ilişkisi olmadan burada yapılan yorumlar hakkında suç duyurusunda bulunmaya yemin ederim ben ikna edeceğim Recep bey.

    Kimse burada 5-6 günde kimseyi hedef gösteremez yargı kararı olmadan yapman suç.
    Siz burada arka planda hizmetler falan durduğunu mu sanıyorsunuz.
    o zaman şu güncel şikayet ve trader gönderenlere iletilen raporlara bir bakın.



    Şu geri gelip daha iyi mağdur edecek diyen arkadaş 5-6 gün mağdur edilip çıkar sağlanacak bir süre mi sence ?
    Mağdurlar bekliyor sen hizmet alanları atıyorsun şaka mısın? problem çözülmüş gibi durmuyor hiç.
  • 16-12-2020, 10:00:52
    #54