AdsReklamNet Ses Kayıtlı Açıklaması
139
●14.343
- 16-12-2020, 20:26:14Beni de dahil edin lütfen. Kesinlikle iademi almak istiyorum artık yıldırdınız beni. 650TL iade bekliyorum.MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not : 23 Kasımda ödeme yaptım - 16-12-2020, 20:42:35AdministratorBu kullanıcı yada ekip arkadaşları üyeleri mağdur ettikleri için bir daha R10.net'de olamayacaklar. Bu yüzden gidin savcılığa mağdur edildiyseniz suç duyurusunda bulunun.