• 16-12-2020, 19:31:31

    https://www.youtube.com/watch?v=1OHvPjXeW7Q
    ​​​
  • 16-12-2020, 19:37:25
    Hastane kaydı yok mu bu adam hiç hastaneye gitmedi mi ? Boş boş inilemekle hasta olunmuyor.
  • 16-12-2020, 20:26:14
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsappdan ulaşabilirsiniz.
    Bana geciken reklamları ivediklikle başlat dendi bende onu yapmaya çalışıyorum iade için karar veremiyorum ve bunu zaten en baştan beri söyledim 13 şikayet var sizle birlikte mutlak iade isteyen 4 kişi bunlar arasında 1 tek sizin 21 günü geçmiş 9 kişi ile uzlaşıldı yayında bir cogu yani
    sizin probleminizi çözemiyorum ama bir diğer müşterinin çözebiliyorum .
    Beni de dahil edin lütfen. Kesinlikle iademi almak istiyorum artık yıldırdınız beni. 650TL iade bekliyorum.

    Not : 23 Kasımda ödeme yaptım
  • 16-12-2020, 20:42:35
    Administrator
    Bu kullanıcı yada ekip arkadaşları üyeleri mağdur ettikleri için bir daha R10.net'de olamayacaklar. Bu yüzden gidin savcılığa mağdur edildiyseniz suç duyurusunda bulunun.