• 16-12-2020, 14:07:56
    Üyeliği durduruldu
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirtdigim gibi hic hizmet almadim Bundan sonrada Hizmet istemedigimi para iade edilmesinj siyledigim Tarih 11.12 2020 Simdiki Yeni Numarada Hizmete Girdi ilaniniz yok 1 gun oldu 21 gun iade Yok bilmem ne sahtekarligjn Farki Sekilleri sanirim. Asagida Gozukdugu Gibi Hala cvp geri donus saglanmadi Bu Tarz doIandirilmak Bizim hakkimiz degiL paramizi iade edin. BEN Sizden Baska Birsey istemiyorum Bu dümenleride Birakin gasp etmeyin milleti Laf cambazliklari yaparak.
    faturanızı mail adresinize ilettim.
    Durumun resmi açıdan ele alındığını görmek umarım içinizi rahatlatır.
  • 16-12-2020, 14:13:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada bir hastalık durumundan kaynaklı iletişim sorunu oluşmuştur
    çarşamba günü 2 şikayetten ve sağlık nedenlerinden recep beye ulaşamayan müşterilerimiz evham duyarak zincirleme konu açmış
    Reklamı gecikenler aslında zaten bizden kaynaklı olmayan nedenlerden gecikmemiş illegal reklam türleri hatta hepsi yani normal şartlarda bir kaç denemede başlayabiliyor.
    Hepsi çözüme kavuşsun diye uğraşıyoruz.
    en başta bu noktaya gelmesinin sağlık problemlerinden bize ulaşsalar da recep beye ulaşamadıklarından ve bir kaç kişi konu açınca ardından diğer müşterilerim izinde konu açması nedeni ile
    Tedirgin olarak zincirleme oluşan şikayet konuları
    onlarında pazar günü bir kısmı dün ve bugunde bir kısmı yayına girdi
    Yine şikayet acanların bir kısmı yayın almış.
    kalan kısmı yayın almak üzeredir almaz bir aksilik olursa konuda ki süre dolanlara bu hafta iade yapılacak


    bizde bu kişilere karşı hızlandırmak ve yanlış anlaşılmayı gidermek noktasında iletişim kuruyoruz
    kimseyi mağdur etme amacı ile hareket etmedik etmiyoruz.

    Pekii Melike hanım bu zamana kadar neredeydiniz ve neden bir açıklama yapma gereği duymadınız ? kendisinin hesabı banlanmış olabilir ki onlarca şikayet konusu açıldıktan sonra gayet normal bir durum:
    Personelleri yani sizin ayrı olarak r10 hesaplarınız mevcut, bunca zaman geçmiş ve çıkıp kendisi ''rahatsızlığından dolayı ilgilenemiyor'' diye tek bir cümle kurmak bile bu kadar mı zordu?

    Ayak yapıyorsunuz, hiç biri gerçek değil ve inandırıcı değilsiniz.
  • 16-12-2020, 14:14:37
    @AdsReklamNet'i pek tanımam, yanılmıyorsam 2019 yılında bir defa çalışmıştım kendisiyle. Çok sempatik de gelmez bana hâliyle forum çoğunluğuyla aynı düşünceleri paylaşıyorum.

    Ancak bir işe @Chiwi ön ayak oluyorsa, açıklamasını paylaşıyorsa o işin ardında bir tiyatro olmadığına emin olabilirsiniz. Eskiler iyi bilir. 2011 yılında Facebook sektöründe, 2012-2014 yılları arasında da PayPal, Ekşi Sözlük başta olmak üzere birçok dalda fenomenleşmiş ticaret ilanlarının mimarıdır @Chiwi. Bununla birlikte o dönemlerde kendini geliştirmeye çalışan çoğu kardeşe yeri geldiğinde burs verdiğini, yeri geldiğinde abilik ettiğini, yeri geldiğinde de yol açtığını bizzat ben biliyorum. Hatta kişilik ve otoriterlik bakımından bizi birbirimize benzeten çok kardeşimiz olmuştur o zamanlarda. Özetle; bu konuyu Devrim açtıysa, sürece dahil olduysa yazdıkları %100 doğrudur. Tiyatro söz konusu olamaz. Devrim buna alet olmaz.

    Yani adam burada gelip kimsenin ulaşamadığı kişiye ulaşmış; "bana ne?" dememiş, insanların mağduriyeti ve çözümsüzlüğü hakkında bir açıklama sağlamış, üzerine vazife olmadığı ve sorumluluğu bulunmadığı halde bilgilendirmiş. Sırf bu yönüyle bile takdiri, teşekkürü hak ediyor.

    Yanlış anlaşılmasın; @AdsReklamNet doğru söylüyordur demiyorum, işini iyi yapıyordur demiyorum, sağlık durumunu da bilemem. Ama @Chiwi ile tiyatro kelimeleri yan yana gelebilecek sözcükler değil. Kimseye kefil değilim, @Chiwi'ye de kefil değilim ancak @Chiwi'nin beyanlarının doğruluğundan adım kadar eminim. Umarım konunun muhatabı da bir an önce gelir, hastaysa iyileşir, böylece problemli bütün ticaretler de çözüme kavuşur.
  • 16-12-2020, 14:16:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirtdigim gibi hic hizmet almadim Bundan sonrada Hizmet istemedigimi para iade edilmesinj siyledigim Tarih 11.12 2020 Simdiki Yeni Numarada Hizmete Girdi ilaniniz yok 1 gun oldu 21 gun iade Yok bilmem ne sahtekarligjn Farki Sekilleri sanirim. Asagida Gozukdugu Gibi Hala cvp geri donus saglanmadi Bu Tarz doIandirilmak Bizim hakkimiz degiL paramizi iade edin. BEN Sizden Baska Birsey istemiyorum Bu dümenleride Birakin gasp etmeyin milleti Laf cambazliklari yaparak.
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faturanızı mail adresinize ilettim.
    Durumun resmi açıdan ele alındığını görmek umarım içinizi rahatlatır.

    Sizede Belirtdigim Gibi Hanfendi Hukuki anlamda gereken Herseyi Yapdim O paraya ihtiyacimda Yok isin asli Sukur allaha Maddi acidan iyi durumdayim Bana sacma sapan Cvplar vererek DoIandirici Olmadiginizi aciklayamazsiniz ve Burda 10 larca Magdur olup tarafinizca DoIandirdiginizi da inandiramazsiniz Sizi defalarca Uyardigimiza ragmen Bu tur Laf cambazliklariyla Milletin Rıskıni alip Magdur ediyorsunuz Tekrar sizi Uyariyorum Bunca doIndirilmis insanin iadelerini Yapin. YOK SOZLESME yok r10 da gerekli aciklama var gibi sozlerinize Kimse daha inanmiyor.
  • 16-12-2020, 14:18:26
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AdsReklamNet'i pek tanımam, yanılmıyorsam 2019 yılında bir defa çalışmıştım kendisiyle. Çok sempatik de gelmez bana hâliyle forum çoğunluğuyla aynı düşünceleri paylaşıyorum.

    Ancak bir işe @Chiwi ön ayak oluyorsa, açıklamasını paylaşıyorsa o işin ardında bir tiyatro olmadığına emin olabilirsiniz. Eskiler iyi bilir. 2011 yılında Facebook sektöründe, 2012-2014 yılları arasında da PayPal, Ekşi Sözlük başta olmak üzere birçok dalda fenomenleşmiş ticaret ilanlarının mimarıdır @Chiwi. Bununla birlikte o dönemlerde kendini geliştirmeye çalışan çoğu kardeşe yeri geldiğinde burs verdiğini, yeri geldiğinde abilik ettiğini, yeri geldiğinde de yol açtığını bizzat ben biliyorum. Hatta kişilik ve otoriterlik bakımından bizi birbirimize benzeten çok kardeşimiz olmuştur o zamanlarda. Özetle; bu konuyu Devrim açtıysa, sürece dahil olduysa yazdıkları %100 doğrudur. Tiyatro söz konusu olamaz. Devrim buna alet olmaz.

    Yani adam burada gelip kimsenin ulaşamadığı kişiye ulaşmış; "bana ne?" dememiş, insanların mağduriyeti ve çözümsüzlüğü hakkında bir açıklama sağlamış, üzerine vazife olmadığı ve sorumluluğu bulunmadığı halde bilgilendirmiş. Sırf bu yönüyle bile takdiri, teşekkürü hak ediyor.

    Yanlış anlaşılmasın; @AdsReklamNet doğru söylüyordur demiyorum, işini iyi yapıyordur demiyorum, sağlık durumunu da bilemem. Ama @Chiwi ile tiyatro kelimeleri yan yana gelebilecek sözcükler değil. Kimseye kefil değilim, @Chiwi'ye de kefil değilim ancak @Chiwi'nin beyanlarının doğruluğundan adım kadar eminim. Umarım konunun muhatabı da bir an önce gelir, hastaysa iyileşir, böylece problemli bütün ticaretler de çözüme kavuşur.
    Oynanan tiyatro ise sahne önü arkası yoktur burda @Chiwi; ye laf söyleyen yok ki adam iyi yapmış ulaşmış millet bir kez daha anladı bu adamı
  • 16-12-2020, 14:20:03
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizede Belirtdigim Gibi Hanfendi Hukuki anlamda gereken Herseyi Yapdim O paraya ihtiyacimda Yok isin asli Sukur allaha Maddi acidan iyi durumdayim Bana sacma sapan Cvplar vererek DoIandirici Olmadiginizi aciklayamazsiniz ve Burda 10 larca Magdur olup tarafinizca DoIandirdiginizi da inandiramazsiniz Sizi defalarca Uyardigimiza ragmen Bu tur Laf cambazliklariyla Milletin Rıskıni alip Magdur ediyorsunuz Tekrar sizi Uyariyorum Bunca doIndirilmis insanin iadelerini Yapin. YOK SOZLESME yok r10 da gerekli aciklama var gibi sozlerinize Kimse daha inanmiyor.
    Faturayı bana ulaştırabilirmisin merak ettim
  • 16-12-2020, 14:20:28
    Olayı bilmiyorum hizmette almadım ama hastalığını merak ettim hocam
    Tam olarak ne acaba? Korona mı ? Grip mi ? Nezle mi?
    Bunu dalgasına sormuyorum herkes biraz laf sokmuş vs ama ben cidden merakımdan soruyorum?
    İyi forumlar
  • 16-12-2020, 14:22:03
    editorkazani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zerre inanmadım. Yanındaki çalışanların kendinden bir farkı yok. Olayı evirip çeviriyorlar. Melike denen kişi ile görüştüm. Yine saçma sapan konuşmalar içerisinde.
    Bende görüştüm 35 gün olmuş neredeysen reklamım çıkılmamış iade istiyorum diyorum üstüne basa basa. hala bana reklamınızı çıkmaya çalışıyoruz diyor. Şaka galiba ya. İade yapmamak için reklam çıkmaya çalışılıyor. Ama 21 günü geçti 2. 21 gün olacak 1 hafta sonra