editorkazani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zerre inanmadım. Yanındaki çalışanların kendinden bir farkı yok. Olayı evirip çeviriyorlar. Melike denen kişi ile görüştüm. Yine saçma sapan konuşmalar içerisinde.
Bende görüştüm 35 gün olmuş neredeysen reklamım çıkılmamış iade istiyorum diyorum üstüne basa basa. hala bana reklamınızı çıkmaya çalışıyoruz diyor. Şaka galiba ya. İade yapmamak için reklam çıkmaya çalışılıyor. Ama 21 günü geçti 2. 21 gün olacak 1 hafta sonra