Olayı bilmiyorum hizmette almadım ama hastalığını merak ettim hocam
Tam olarak ne acaba? Korona mı ? Grip mi ? Nezle mi?
Bunu dalgasına sormuyorum herkes biraz laf sokmuş vs ama ben cidden merakımdan soruyorum?
İyi forumlar