Belirtdigim gibi hic hizmet almadim Bundan sonrada Hizmet istemedigimi para iade edilmesinj siyledigim Tarih 11.12 2020 Simdiki Yeni Numarada Hizmete Girdi ilaniniz yok 1 gun oldu 21 gun iade Yok bilmem ne sahtekarligjn Farki Sekilleri sanirim. Asagida Gozukdugu Gibi Hala cvp geri donus saglanmadi Bu Tarz doIandirilmak Bizim hakkimiz degiL paramizi iade edin. BEN Sizden Baska Birsey istemiyorum Bu dümenleride Birakin gasp etmeyin milleti Laf cambazliklari yaparak.
faturanızı mail adresinize ilettim.
Durumun resmi açıdan ele alındığını görmek umarım içinizi rahatlatır.
Sizede Belirtdigim Gibi Hanfendi Hukuki anlamda gereken Herseyi Yapdim O paraya ihtiyacimda Yok isin asli Sukur allaha Maddi acidan iyi durumdayim Bana sacma sapan Cvplar vererek DoIandirici Olmadiginizi aciklayamazsiniz ve Burda 10 larca Magdur olup tarafinizca DoIandirdiginizi da inandiramazsiniz Sizi defalarca Uyardigimiza ragmen Bu tur Laf cambazliklariyla Milletin Rıskıni alip Magdur ediyorsunuz Tekrar sizi Uyariyorum Bunca doIndirilmis insanin iadelerini Yapin. YOK SOZLESME yok r10 da gerekli aciklama var gibi sozlerinize Kimse daha inanmiyor.