• 16-12-2020, 15:26:48
    Üyeliği durduruldu
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmim eren değil. Reklamın yayınlanmış olup olmaması beni ırgalamıyor. 30 günü geçipte yayına alınmayan reklamdan iade istemiştim ve buda onaylanmış danışman tarafından. Ss bırakıyorum buraya.


    30 gün onaylanmamış ve iade hakkı doğmuş bana bende iade istemiştim sizde evet reklam yayına alınmamış iade için yönlendiriyoruz denilmiş. Ve bugün dediğim gibi başka mesajımda iade yapılmamak için reklam yayına alınmaya çalışıyor diye ve dediğim gerçekleşti 30 günü geçsin yayına alınmasın ben iade isteyeyim şimdi bana reklamınız yayında diyorsunuz ee ben napayım yayindaysa ben istemedimki ben iade istedim siz neden benim istemedigim bir şeyi yapıyorsunuz bu tamamen sizin sorununuz.
    @Coskun; çok farklı şeyler dönüyor söyleniyor yazdığım ve attığım ss te de görüldüğü gibi iade yapmamak için istenilmeyen kafalarına göre şeyler yapılıyor.
    Biz ısrarla iade için değil geciken reklamlar için burdayız diyorum aslında
    zaten 21 günü geçmişse 11 aralıkta yazmışsınız 4 gün önce recep beyin rahatsızlığından dolayı aksamıştır kendisi geldiğinde yapar
  • 16-12-2020, 15:31:32
    • Gigg
    Gigg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-12-2020, 15:41:39
  • 16-12-2020, 15:42:21
    Bu direnişlerin hepsi iade yapmamak için, vaktinde sağlayamadığın hizmeti 1 hafta sonra sağlarsan mağduriyet gidermiş olmuyorsun. Yap iadeleri kurtul kardeşim neyin peşindesin.
  • 16-12-2020, 15:44:15
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz ısrarla iade için değil geciken reklamlar için burdayız diyorum aslında
    zaten 21 günü geçmişse 11 aralıkta yazmışsınız 4 gün önce recep beyin rahatsızlığından dolayı aksamıştır kendisi geldiğinde yapar
    Geldiğinde mi ? Banlı olup gelemiyecegi r10 a geldiğin de mi ?
  • 16-12-2020, 15:45:06
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu direnişlerin hepsi iade yapmamak için, vaktinde sağlayamadığın hizmeti 1 hafta sonra sağlarsan mağduriyet gidermiş olmuyorsun. Yap iadeleri kurtul kardeşim neyin peşindesin.
    Herkes aynısını söylüyor zaten daha hala bir şeyler söylüyorlar. Yap iadeyi bitsin gitsin.
  • 16-12-2020, 15:47:26
    Üyeliği durduruldu
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldiğinde mi ? Banlı olup gelemiyecegi r10 a geldiğin de mi ?
    Whatsappdan ulaşabilirsiniz.
    Bana geciken reklamları ivediklikle başlat dendi bende onu yapmaya çalışıyorum iade için karar veremiyorum ve bunu zaten en baştan beri söyledim 13 şikayet var sizle birlikte mutlak iade isteyen 4 kişi bunlar arasında 1 tek sizin 21 günü geçmiş 9 kişi ile uzlaşıldı yayında bir cogu yani
    sizin probleminizi çözemiyorum ama bir diğer müşterinin çözebiliyorum .
  • 16-12-2020, 15:51:22
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsappdan ulaşabilirsiniz.
    Bana geciken reklamları ivediklikle başlat dendi bende onu yapmaya çalışıyorum iade için karar veremiyorum ve bunu zaten en baştan beri söyledim 13 şikayet var sizle birlikte mutlak iade isteyen 4 kişi bunlar arasında 1 tek sizin 21 günü geçmiş 9 kişi ile uzlaşıldı yayında bir cogu yani
    sizin probleminizi çözemiyorum ama bir diğer müşterinin çözebiliyorum .
    Tamam çok basit değil mi o zaman 21 günü geçen bir tek benim var recep beyin 1 tek kişinin iadesini yapması bu kadar zor mu ? Herkesle anlaşılmışsa o zaman . Dediğiniz gibi 21 günü geçti 1 kişinin iadesini yapması bu kadar zor olmamalı .
  • 16-12-2020, 16:11:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kadar sacmalik olamaz yapmayin Gözunuzu sevim Bunca magdur kisi Iyi niyetle verdigi paralarini almak icin neden 21 gun beklesin bu insanlari bu kadar aptal yerine koymayin yaziklar olsun milletin parasini 21 gun Kulanican Ve Parayi verenler magdur olmamamis ve doIandiriImamis oluyor oylemi