MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz ısrarla iade için değil geciken reklamlar için burdayız diyorum aslında
zaten 21 günü geçmişse 11 aralıkta yazmışsınız 4 gün önce recep beyin rahatsızlığından dolayı aksamıştır kendisi geldiğinde yapar
Geldiğinde mi ? Banlı olup gelemiyecegi r10 a geldiğin de mi ?