• 16-12-2020, 16:20:12
    Bu arkadaşı bana tek resim ile anlatın deseler ;

  • 16-12-2020, 16:23:49
    şu arkadaşa kurumsal diyen arkadaşlar hayatında kurumsal bir firma tanımış mı? görmüş mü? elemanlarının tavırlarındaki laçkalık ve kendisinin ''terbiyesiz'' tavırlarını saymıyorum bile. iade yapmadığı için ''paran mı yok birader al hibem olsun sana 500 lira'' dediğimde kudurup altındaki arabasının fotoğrafını atıp ''o parayla benzin dahi alınmaz'' demişti. avelin tekidir benim gözümde. ben bi hıyarlık yapıp iş vermiştim arkadaşa.
  • 16-12-2020, 16:45:07
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu arkadaşa kurumsal diyen arkadaşlar hayatında kurumsal bir firma tanımış mı? görmüş mü? elemanlarının tavırlarındaki laçkalık ve kendisinin ''terbiyesiz'' tavırlarını saymıyorum bile. iade yapmadığı için ''paran mı yok birader al hibem olsun sana 500 lira'' dediğimde kudurup altındaki arabasının fotoğrafını atıp ''o parayla benzin dahi alınmaz'' demişti. avelin tekidir benim gözümde. ben bi hıyarlık yapıp iş vermiştim arkadaşa.
    Banada papara hesabını atıp şov yapmıştı. Aynı zamanda 30 kişimi çalıştırıyordu ofisinde bla bla devam eden bi ton şey söylemişti. Kurumsallık kelimesini anca lafta kullanırlar. Madem bi ton kişi çalıştıran firmasın iş hiç bi türlü durmaz. Ölmedikçe
  • 16-12-2020, 16:54:39
    Tebeşir tozu yutsaydı daha inandirici olurdu
  • 16-12-2020, 17:06:41
    Herkes vurgun yapıp kaçacak falan demişte 10-15 kişiden alınan 500₺ harici büyük para bağlayan yok sanırım?

    not: kişiyi mağduriyetlerinden dolayı bende sevmiyorum ama vurgun olduğunuda düşünmüyorum
  • 16-12-2020, 17:14:35
    O değilde bu video beni geçmişe götürdü, duygulandırdı..
    Ortaokul, lise yıllarında okula gitmemek için bende aynı numarayı anneme yapıyordum.
  • 16-12-2020, 17:46:12
    TUTASI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes vurgun yapıp kaçacak falan demişte 10-15 kişiden alınan 500₺ harici büyük para bağlayan yok sanırım?

    not: kişiyi mağduriyetlerinden dolayı bende sevmiyorum ama vurgun olduğunuda düşünmüyorum
    Bence de vurgun değil ama arkadaşın asıl hatası durumu kurtarmaya çalışmak. Bunun yerine iadeleri yapsa kendisi de rahat edecek zaten hepsini iade etse 5 bin lirayı geçmez.

    Ses kaydıydı, videoydu falan bu kadar tantanaya değecek bir para değil, itibarını kaybettiğine değmez. Para bir şekilde kazanılır da itibar gittiyse onu kazanmak zor.
  • 16-12-2020, 17:47:44
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    qjjwjekwjaksjdkdkajaksksjsskshsksksjsjsksksjjw
  • 16-12-2020, 18:48:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bu yaraticiligini takdir ediyor ayakta alkisliyorum.Iyi guldum aksam aksam
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle