
AdsReklamNet Ses Kayıtlı Açıklaması
139
●14.343
- 16-12-2020, 16:23:49şu arkadaşa kurumsal diyen arkadaşlar hayatında kurumsal bir firma tanımış mı? görmüş mü? elemanlarının tavırlarındaki laçkalık ve kendisinin ''terbiyesiz'' tavırlarını saymıyorum bile. iade yapmadığı için ''paran mı yok birader al hibem olsun sana 500 lira'' dediğimde kudurup altındaki arabasının fotoğrafını atıp ''o parayla benzin dahi alınmaz'' demişti. avelin tekidir benim gözümde. ben bi hıyarlık yapıp iş vermiştim arkadaşa.
- 16-12-2020, 16:45:07Banada papara hesabını atıp şov yapmıştı. Aynı zamanda 30 kişimi çalıştırıyordu ofisinde bla bla devam eden bi ton şey söylemişti. Kurumsallık kelimesini anca lafta kullanırlar. Madem bi ton kişi çalıştıran firmasın iş hiç bi türlü durmaz. ÖlmedikçeKarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2020, 17:46:12Bence de vurgun değil ama arkadaşın asıl hatası durumu kurtarmaya çalışmak. Bunun yerine iadeleri yapsa kendisi de rahat edecek zaten hepsini iade etse 5 bin lirayı geçmez.TUTASI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses kaydıydı, videoydu falan bu kadar tantanaya değecek bir para değil, itibarını kaybettiğine değmez. Para bir şekilde kazanılır da itibar gittiyse onu kazanmak zor. - 16-12-2020, 17:47:44qjjwjekwjaksjdkdkajaksksjsskshsksksjsjsksksjjwMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2020, 18:48:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bu yaraticiligini takdir ediyor ayakta alkisliyorum.Iyi guldum aksam aksam
Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
