şu arkadaşa kurumsal diyen arkadaşlar hayatında kurumsal bir firma tanımış mı? görmüş mü? elemanlarının tavırlarındaki laçkalık ve kendisinin ''terbiyesiz'' tavırlarını saymıyorum bile. iade yapmadığı için ''paran mı yok birader al hibem olsun sana 500 lira'' dediğimde kudurup altındaki arabasının fotoğrafını atıp ''o parayla benzin dahi alınmaz'' demişti. avelin tekidir benim gözümde. ben bi hıyarlık yapıp iş vermiştim arkadaşa.