şu arkadaşa kurumsal diyen arkadaşlar hayatında kurumsal bir firma tanımış mı? görmüş mü? elemanlarının tavırlarındaki laçkalık ve kendisinin ''terbiyesiz'' tavırlarını saymıyorum bile. iade yapmadığı için ''paran mı yok birader al hibem olsun sana 500 lira'' dediğimde kudurup altındaki arabasının fotoğrafını atıp ''o parayla benzin dahi alınmaz'' demişti. avelin tekidir benim gözümde. ben bi hıyarlık yapıp iş vermiştim arkadaşa.
Banada papara hesabını atıp şov yapmıştı. Aynı zamanda 30 kişimi çalıştırıyordu ofisinde bla bla devam eden bi ton şey söylemişti. Kurumsallık kelimesini anca lafta kullanırlar. Madem bi ton kişi çalıştıran firmasın iş hiç bi türlü durmaz. Ölmedikçe