Herkes vurgun yapıp kaçacak falan demişte 10-15 kişiden alınan 500₺ harici büyük para bağlayan yok sanırım?

not: kişiyi mağduriyetlerinden dolayı bende sevmiyorum ama vurgun olduğunuda düşünmüyorum