TUTASI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes vurgun yapıp kaçacak falan demişte 10-15 kişiden alınan 500₺ harici büyük para bağlayan yok sanırım?

not: kişiyi mağduriyetlerinden dolayı bende sevmiyorum ama vurgun olduğunuda düşünmüyorum
Bence de vurgun değil ama arkadaşın asıl hatası durumu kurtarmaya çalışmak. Bunun yerine iadeleri yapsa kendisi de rahat edecek zaten hepsini iade etse 5 bin lirayı geçmez.

Ses kaydıydı, videoydu falan bu kadar tantanaya değecek bir para değil, itibarını kaybettiğine değmez. Para bir şekilde kazanılır da itibar gittiyse onu kazanmak zor.