Bu direnişlerin hepsi iade yapmamak için, vaktinde sağlayamadığın hizmeti 1 hafta sonra sağlarsan mağduriyet gidermiş olmuyorsun. Yap iadeleri kurtul kardeşim neyin peşindesin.
Herkes aynısını söylüyor zaten daha hala bir şeyler söylüyorlar. Yap iadeyi bitsin gitsin.