Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@AdsReklamNet'i pek tanımam, yanılmıyorsam 2019 yılında bir defa çalışmıştım kendisiyle. Çok sempatik de gelmez bana hâliyle forum çoğunluğuyla aynı düşünceleri paylaşıyorum.

Ancak bir işe @Chiwi ön ayak oluyorsa, açıklamasını paylaşıyorsa o işin ardında bir tiyatro olmadığına emin olabilirsiniz. Eskiler iyi bilir. 2011 yılında Facebook sektöründe, 2012-2014 yılları arasında da PayPal, Ekşi Sözlük başta olmak üzere birçok dalda fenomenleşmiş ticaret ilanlarının mimarıdır @Chiwi. Bununla birlikte o dönemlerde kendini geliştirmeye çalışan çoğu kardeşe yeri geldiğinde burs verdiğini, yeri geldiğinde abilik ettiğini, yeri geldiğinde de yol açtığını bizzat ben biliyorum. Hatta kişilik ve otoriterlik bakımından bizi birbirimize benzeten çok kardeşimiz olmuştur o zamanlarda. Özetle; bu konuyu Devrim açtıysa, sürece dahil olduysa yazdıkları %100 doğrudur. Tiyatro söz konusu olamaz. Devrim buna alet olmaz.

Yani adam burada gelip kimsenin ulaşamadığı kişiye ulaşmış; "bana ne?" dememiş, insanların mağduriyeti ve çözümsüzlüğü hakkında bir açıklama sağlamış, üzerine vazife olmadığı ve sorumluluğu bulunmadığı halde bilgilendirmiş. Sırf bu yönüyle bile takdiri, teşekkürü hak ediyor.

Yanlış anlaşılmasın; @AdsReklamNet doğru söylüyordur demiyorum, işini iyi yapıyordur demiyorum, sağlık durumunu da bilemem. Ama @Chiwi ile tiyatro kelimeleri yan yana gelebilecek sözcükler değil. Kimseye kefil değilim, @Chiwi'ye de kefil değilim ancak @Chiwi'nin beyanlarının doğruluğundan adım kadar eminim. Umarım konunun muhatabı da bir an önce gelir, hastaysa iyileşir, böylece problemli bütün ticaretler de çözüme kavuşur.
Oynanan tiyatro ise sahne önü arkası yoktur burda @Chiwi; ye laf söyleyen yok ki adam iyi yapmış ulaşmış millet bir kez daha anladı bu adamı