Şimdi Melike Denen Bir Arkadasla Konuştum Telefon Numarasi verildi Ses Kayitlari mevcutdur. Kendisinin Soylemis oldugu dolandirmadik forumda bulunan Sozlesmede 21 gun icinde hizmet almaz iseniz iade yapilir diyor Simdi Bu doIndiriciligin Hangi Sekli Siz karar verin Ben ayin 3 de 500 tl yatirdim 11 ine kadar hizmet saglanmadk Parami isteyincede Veremiceklerini doIandirici olmadiklarini 21 gun bekllememiz gerekdigini söyluyor ALLAH icin simdi suna Bir tarafsiz Yorum yapin. Bu insanlar DoIandirici degil ******** degil Magdur etmemismi Oluyorlar Sinirden ellerim titriyor Yanlis bir Kelime ettiysem afola..