Arkadaşlar lütfen ama lütfen şuna dikkat edin.
Tamam arkadaş hasta ise kim olursa olsun Allah Acil Şifalar versin. Nihayetinde bu adam bir ev geçindiriyor çoluğu çocuğu var.
Lakin sürekli video ile cevap veren bir kişi şimdi ses kaydı ile cevap veriyor.
Açar görüntülü konuşmayı arkadaşı yine kayıt eder. Açar telefonu ön kamerasından veya arka kamerasından video çeker. Neden ses kaydı ? Hasta olduğu videoda çok daha net anlaşılmazmı ?
@Coskun; yanlış mı düşünüyorum ben.
Çok yazmaya gerek yok
17:00 'a kadar düzgün bir açıklama yapmaları için süre verdim. Birçok kişinin ikna olacağı açıklamayı Yapmadıkları takdirde
tüm mağduriyetleri giderseler dahi ne çalışanları ne kendileri bir daha R10'da olamazlar.