1.5 milyon abonenin elektrik ve suyu kesildi borçlarını ödeyemedikleri için sizin açtığınız konuya bak.
Açlık sınırında yaşayan insanların sayısına bir bakın.
Asgari ücretli çalışan bir adam bırakın telefon almayı ay sonunu zor getirir. Biraz oturup düşünün
Ülkede fakir yok beyler! neden mi?
117
●4.468
- 20-11-2020, 12:06:57




Gördügüm en saçma konu.Ülkede fakir yokmuş .Şaka mısız siz ? Fazla ahaber izliyorsunuz herhalde..Sizi ve sizin gibileri gordukce direk engelliyorum forumda o yuzden cevap yazmayın okumayacagım çünkü.Bu resimlere bakın ülkede fakir var mi yok mu anlarsiniz.Herkeze iyi forumlar. - 20-11-2020, 12:12:39digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu arkadaş geçen senelerde hollanda'ya çiçek ekmeye ve ayda binlerce euro kazanmaya gidiyorum demişti. Veda etmişti foruma ülkeye giydirmişti aklınca.
daha sonra konu açmıştı son model bmw si vardı avm de camını kırmışlardı. Sildirmişti konuyu öyle hatırlıyorum
hayallerin ötesinde senaryo da kuruyor kendi kendine uydurup konular açıyor dayanaksız şekilde. zaten geçmiş konularına bakmanız yeterli olur
boş verin gitsin
- 20-11-2020, 12:17:02desene klasik boş item muhtemelen bilgisayar başında sivilceli bir ergen aklınca böyle şeyler paylaşıp tartışmaları görüp " heheheheheh" diye gülüyordur.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 12:18:22https://prnt.sc/vmp443 aracın 200 bin tl'lik bölümü için bile kredi kullanmış olsa 2 aylık maaşıyla 1 taksit ödeyebiliyor. (en uzun vade)
Arkadaşınız sizi kandırmış olmasın? - 20-11-2020, 12:20:04hocam üstte ki arkadaş profili araştırmış böyle troll saçma konular açıp aklınca eğleniyor son zamanlarda ki klasik boş konulardanmış bizde ciddiye alıp yanıtlıyoruz birde...PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 12:23:47hocam şu konusunda mesela kilitli otomobilin kapısını davarın birisi eliyle zorlayarak kapının dilini kırarak açmış düşünsene araba kapısını eliyle birisi açıyor (HULK) olabilir ama onunla boğuşacak kadar koca yürekli bir arkadaşphpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/256066...a-girildi.html
kilitli kapıyı eliyle kırıp açan adam sana neler yapar dimi
- 20-11-2020, 12:25:13Ooo efsane bu son zamanlarda forumda boynuna dolamak isteyen arkadaşdan bile garip bir arkadaş desene...fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ediyorum böyle hayal ürünü konular açarak ne kazanıyorlar hiç mi işleri güçleri yok nasıl bir psikoloji




hocam bu arkadaş geçen senelerde hollanda'ya çiçek ekmeye ve ayda binlerce euro kazanmaya gidiyorum demişti. Veda etmişti foruma ülkeye giydirmişti aklınca.