• 20-11-2020, 12:05:25
    #73
    khA
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.5 milyon abonenin elektrik ve suyu kesildi borçlarını ödeyemedikleri için sizin açtığınız konuya bak.

    Açlık sınırında yaşayan insanların sayısına bir bakın.

    Asgari ücretli çalışan bir adam bırakın telefon almayı ay sonunu zor getirir. Biraz oturup düşünün
  • 20-11-2020, 12:06:57
    #74







    Gördügüm en saçma konu.Ülkede fakir yokmuş .Şaka mısız siz ? Fazla ahaber izliyorsunuz herhalde..Sizi ve sizin gibileri gordukce direk engelliyorum forumda o yuzden cevap yazmayın okumayacagım çünkü.Bu resimlere bakın ülkede fakir var mi yok mu anlarsiniz.Herkeze iyi forumlar.
  • 20-11-2020, 12:08:03
    #75
    Bütün genellemeler yanlıştır, bu bile...
  • 20-11-2020, 12:12:39
    #76
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet boşu boşuna milletin zamanını çalan bir trollmüş. Şimdi hatırladım bu açtığı konulara da yazmıştım. Amacı polemik yaratacak ve ilgi göreceği konular açmak. Engelli listesine atın bu arkadaşı kendi kendine yazsın oynasın forumda.
    hocam bu arkadaş geçen senelerde hollanda'ya çiçek ekmeye ve ayda binlerce euro kazanmaya gidiyorum demişti. Veda etmişti foruma ülkeye giydirmişti aklınca.

    daha sonra konu açmıştı son model bmw si vardı avm de camını kırmışlardı. Sildirmişti konuyu öyle hatırlıyorum

    hayallerin ötesinde senaryo da kuruyor kendi kendine uydurup konular açıyor dayanaksız şekilde. zaten geçmiş konularına bakmanız yeterli olur

    boş verin gitsin
  • 20-11-2020, 12:17:02
    #77
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu arkadaş geçen senelerde hollanda'ya çiçek ekmeye ve ayda binlerce euro kazanmaya gidiyorum demişti. Veda etmişti foruma ülkeye giydirmişti aklınca.

    daha sonra konu açmıştı son model bmw si vardı avm de camını kırmışlardı. Sildirmişti konuyu öyle hatırlıyorum

    hayallerin ötesinde senaryo da kuruyor kendi kendine uydurup konular açıyor dayanaksız şekilde. zaten geçmiş konularına bakmanız yeterli olur

    boş verin gitsin
    desene klasik boş item muhtemelen bilgisayar başında sivilceli bir ergen aklınca böyle şeyler paylaşıp tartışmaları görüp " heheheheheh" diye gülüyordur.
  • 20-11-2020, 12:18:22
    #78
    https://prnt.sc/vmp443 aracın 200 bin tl'lik bölümü için bile kredi kullanmış olsa 2 aylık maaşıyla 1 taksit ödeyebiliyor. (en uzun vade)

    Arkadaşınız sizi kandırmış olmasın?
  • 20-11-2020, 12:20:04
    #79
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/vmp443 aracın 200 bin tl'lik bölümü için bile kredi kullanmış olsa 2 aylık maaşıyla 1 taksit ödeyebiliyor. (en uzun vade)

    Arkadaşınız sizi kandırmış olmasın?
    hocam üstte ki arkadaş profili araştırmış böyle troll saçma konular açıp aklınca eğleniyor son zamanlarda ki klasik boş konulardanmış bizde ciddiye alıp yanıtlıyoruz birde...
  • 20-11-2020, 12:23:47
    #80
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desene klasik boş item muhtemelen bilgisayar başında sivilceli bir ergen aklınca böyle şeyler paylaşıp tartışmaları görüp " heheheheheh" diye gülüyordur.
    hocam şu konusunda mesela kilitli otomobilin kapısını davarın birisi eliyle zorlayarak kapının dilini kırarak açmış düşünsene araba kapısını eliyle birisi açıyor (HULK) olabilir ama onunla boğuşacak kadar koca yürekli bir arkadaş

    https://www.r10.net/off-topic/256066...a-girildi.html

    kilitli kapıyı eliyle kırıp açan adam sana neler yapar dimi
  • 20-11-2020, 12:25:13
    #81
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şu konusunda mesela kilitli otomobilin kapısını davarın birisi eliyle zorlayarak kapının dilini kırarak açmış düşünsene araba kapısını eliyle birisi açıyor (HULK) olabilir ama onunla boğuşacak kadar koca yürekli bir arkadaş

    https://www.r10.net/off-topic/256066...a-girildi.html

    kilitli kapıyı eliyle kırıp açan adam sana neler yapar dimi
    Ooo efsane bu son zamanlarda forumda boynuna dolamak isteyen arkadaşdan bile garip bir arkadaş desene...

    Merak ediyorum böyle hayal ürünü konular açarak ne kazanıyorlar hiç mi işleri güçleri yok nasıl bir psikoloji