Ülkede fakir yok beyler! neden mi?
117
●4.468
- 20-11-2020, 08:14:565 yildir ayni telefonu kullanıyorum. Asgari ucretle bile çalışamıyorum köyde 3 5 hayvana bakarak hayatimi idame ediyorm bin şükür lakin; arkadaşınız asgari ucretlr bunlari yapabilmesi imkansiz yakin komsum 500 dönüm arazisi var altında ki araba toros bence siz birileri biseyleri gonderme ya da durum tespiti yapmaya calismissiniz
- 20-11-2020, 09:16:01O sizin gördükleriniz gösteriş meraklıları hocam, ülkede o kadar çok fakir var ki maalesef.
Dün evimize yakın bir yerde bir ailenin borcundan dolayı elektriği suyu kesilmiş. Ortalama 5'er fatura birikmiş. Tokiden ev almışlar zamanında 1 yıldır taksitlerini ödeyemiyorlar. Bunu duyunca 2 aile birleştik tüm faturalarının büyük bir kısmını ödedik. İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli. - 20-11-2020, 09:25:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Acilen yalanı bırakmalısın.mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000 lira maaş alan adama 30 bin kredi bile çok zor çıkar. Sen diyorsun 3008 kredi ile aldı. - 20-11-2020, 09:35:03borç para isteme diye seni yiyordur o
LordHaseky bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
