• 20-11-2020, 08:07:26
    #55
    Nerede ulan benim milyonlarım? Kim aldı son model honda, bmw, mercedesimi
  • 20-11-2020, 08:14:56
    #56
    5 yildir ayni telefonu kullanıyorum. Asgari ucretle bile çalışamıyorum köyde 3 5 hayvana bakarak hayatimi idame ediyorm bin şükür lakin; arkadaşınız asgari ucretlr bunlari yapabilmesi imkansiz yakin komsum 500 dönüm arazisi var altında ki araba toros bence siz birileri biseyleri gonderme ya da durum tespiti yapmaya calismissiniz
  • 20-11-2020, 08:58:15
    #57
    bu hadiseden ülkede fakir olmadığı sonucu cıkmaz. arkadasınızın sizi yediği sonucu çıkar.
  • 20-11-2020, 09:02:23
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş sanırım yurtdışında yaşıyor yada çok fazla makarna yiyor.
  • 20-11-2020, 09:16:01
    #59
    O sizin gördükleriniz gösteriş meraklıları hocam, ülkede o kadar çok fakir var ki maalesef.
    Dün evimize yakın bir yerde bir ailenin borcundan dolayı elektriği suyu kesilmiş. Ortalama 5'er fatura birikmiş. Tokiden ev almışlar zamanında 1 yıldır taksitlerini ödeyemiyorlar. Bunu duyunca 2 aile birleştik tüm faturalarının büyük bir kısmını ödedik. İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli.
  • 20-11-2020, 09:25:13
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu gece bir arkadaşımın elinde iphone 12 gördüm ve çekinmeden sordum nasıl aldın falan filan krediyle aldığını söyledi ve arkadaşım asgari ücretle 3.000 tlye çalışan eşi ev hanımı olan bir insan

    ve bu şahısın altında 300 bin liralık 3008 var
    hadi ev babadan kalma diyelim

    bu arabayı alalı 1 sene oldu yada olmadı krediyle aldım dedi
    şimdide iphone 12 üstüne birde amazondan ps5 stokları tükenmiş diye üzülüyor


    hani fakirdik? adam asgari ücretle bunları yapıyorsa ve ülkenin başkanı Her sokakta araba sayısı arttı buzdolabı çamaşır makinası arttı diyorsa HAKLIDIR NET demekki millet trilyoner olmuş bizim haberimiz yok

    milletimizin 1-2 milyonluk kısmı hariç kalanı kesinlikle zenginleşti gözle görülür derecede krediyle mrediyle ne haltsa bilemem ama benim gördüğüm bu herkesin altında son model 2017 2018 hondalar, bmwler, mercedesler, pegoutlar açıklayabilen varsa buyursun açıklasın

    devlet kimin ne kadar parası olduğunu bildiği için SONUNA KADAR HAKLI kimse kimseyi yemesin artık? değilmi!

    (bunlar hep borçla alındı diyen kesim gelmesin günlük yaşamak daha karlı borçla morçla bak adamlar hayat yaşıyo yarına çıkacağımız kesinmi? krallar gibi lüx içinde)
    Acilen yalanı bırakmalısın.

    3000 lira maaş alan adama 30 bin kredi bile çok zor çıkar. Sen diyorsun 3008 kredi ile aldı.
  • 20-11-2020, 09:35:03
    #61
    borç para isteme diye seni yiyordur o
    • LordHaseky
    LordHaseky bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2020, 09:37:51
    #62
    Gömü bulmuş
  • 20-11-2020, 09:40:58
    #63
    Başkasının elinde avucunda ne var diye düşünmeyi bırakıp kendi hayatımıza ve kendi yaşantımızın kalitesini arttırmaya bakarsak daha mutlu oluruz. Herkes kendi durumundan çıkarım yaparsa daha sağlıklı bir bakış açısı olur..