• 20-11-2020, 02:23:07
    #1
    Arkadaşlar bu gece bir arkadaşımın elinde iphone 12 gördüm ve çekinmeden sordum nasıl aldın falan filan krediyle aldığını söyledi ve arkadaşım asgari ücretle 3.000 tlye çalışan eşi ev hanımı olan bir insan

    ve bu şahısın altında 300 bin liralık 3008 var
    hadi ev babadan kalma diyelim

    bu arabayı alalı 1 sene oldu yada olmadı krediyle aldım dedi
    şimdide iphone 12 üstüne birde amazondan ps5 stokları tükenmiş diye üzülüyor


    hani fakirdik? adam asgari ücretle bunları yapıyorsa ve ülkenin başkanı Her sokakta araba sayısı arttı buzdolabı çamaşır makinası arttı diyorsa HAKLIDIR NET demekki millet trilyoner olmuş bizim haberimiz yok

    milletimizin 1-2 milyonluk kısmı hariç kalanı kesinlikle zenginleşti gözle görülür derecede krediyle mrediyle ne haltsa bilemem ama benim gördüğüm bu herkesin altında son model 2017 2018 hondalar, bmwler, mercedesler, pegoutlar açıklayabilen varsa buyursun açıklasın

    devlet kimin ne kadar parası olduğunu bildiği için SONUNA KADAR HAKLI kimse kimseyi yemesin artık? değilmi!

    (bunlar hep borçla alındı diyen kesim gelmesin günlük yaşamak daha karlı borçla morçla bak adamlar hayat yaşıyo yarına çıkacağımız kesinmi? krallar gibi lüx içinde)
  • 20-11-2020, 02:24:21
    #2
    Hangi ülke orası ?
  • 20-11-2020, 02:25:39
    #3
    bizim milletimiz gösteriş hastası aldıkları herşeyi kredi ile alıyorlar herkez birbirinden daha zengin olduğunu kanıtlama çabası içinde ama asgari ücret alıyorlar.
  • 20-11-2020, 02:26:02
    #4
    Eşi ev hanımı, kredi çekip 3008 almış, iphone 12 almış yine krediyle ve ps5 stokta kalmadığı için üzülüyor...
    Ya arkadaşınız sizi yiyor hocam ya da isveç asgarisinden yararlanıyor
  • 20-11-2020, 02:25:53
    #5
    arkadaş hangi ülkenin asgari ücretini alıyor onuda bir sor
  • 20-11-2020, 02:26:32
    #6
    BadenPowell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim milletimiz gösteriş hastası aldıkları herşeyi kredi ile alıyorlar herkez birbirinden daha zengin olduğunu kanıtlama çabası içinde ama asgari ücret alıyorlar.
    farkındayım reis alıyormu alıyor! bence iyi taktik zaten yarına çıkacağı belli değil sen tofaşta sürünürken adamlar son model lüx araçlarda borçla harçla 20 30 sene geçirip göçüp gidiyor dünyadan
  • 20-11-2020, 02:27:25
    #7
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu gece bir arkadaşımın elinde iphone 12 gördüm ve çekinmeden sordum nasıl aldın falan filan krediyle aldığını söyledi ve arkadaşım asgari ücretle 3.000 tlye çalışan eşi ev hanımı olan bir insan

    ve bu şahısın altında 300 bin liralık 3008 var
    hadi ev babadan kalma diyelim

    bu arabayı alalı 1 sene oldu yada olmadı krediyle aldım dedi
    şimdide iphone 12 üstüne birde amazondan ps5 stokları tükenmiş diye üzülüyor


    hani fakirdik? adam asgari ücretle bunları yapıyorsa ve ülkenin başkanı Her sokakta araba sayısı arttı buzdolabı çamaşır makinası arttı diyorsa HAKLIDIR NET demekki millet trilyoner olmuş bizim haberimiz yok

    milletimizin 1-2 milyonluk kısmı hariç kalanı kesinlikle zenginleşti gözle görülür derecede krediyle mrediyle ne haltsa bilemem ama benim gördüğüm bu herkesin altında son model 2017 2018 hondalar, bmwler, mercedesler, pegoutlar açıklayabilen varsa buyursun açıklasın

    devlet kimin ne kadar parası olduğunu bildiği için SONUNA KADAR HAKLI kimse kimseyi yemesin artık? değilmi!

    (bunlar hep borçla alındı diyen kesim gelmesin günlük yaşamak daha karlı borçla morçla bak adamlar hayat yaşıyo yarına çıkacağımız kesinmi? krallar gibi lüx içinde)
    Borç ile yaşanan zenginlik gerçek zenginlik değildir çünkü kredinin yükü başkadır ve arkadaşın sana göründüğü gibi birisi olmayabilir farklı yerlerden de kazanıyor olabilir ama bu ülkenin her kesiminin kirli çıkı olduğu anlamına gelmez çoğu insan borç yapmadan bişey sahibi olamaz hale geldi 👍
  • 20-11-2020, 02:26:42
    #8
    Alicaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşi ev hanımı, kredi çekip 3008 almış, iphone 12 almış yine krediyle ve ps5 stokta kalmadığı için üzülüyor...
    Ya arkadaşınız sizi yiyor hocam ya da isveç asgarisinden yararlanıyor
    reis karşı semtte oturmasa tanımasam tamam diyeceğim bildiğin fabrikada çalışıyor kumar felanda yok
  • 20-11-2020, 02:26:44
    #9
    Hocam bence o arkadaşınızın suyu pis değirmeden geliyor.300 bin liraya hiç bir banka normal vatandaşa kredi vermez.