ve bu şahısın altında 300 bin liralık 3008 var
hadi ev babadan kalma diyelim
bu arabayı alalı 1 sene oldu yada olmadı krediyle aldım dedi
şimdide iphone 12 üstüne birde amazondan ps5 stokları tükenmiş diye üzülüyor
hani fakirdik? adam asgari ücretle bunları yapıyorsa ve ülkenin başkanı Her sokakta araba sayısı arttı buzdolabı çamaşır makinası arttı diyorsa HAKLIDIR NET demekki millet trilyoner olmuş bizim haberimiz yok
milletimizin 1-2 milyonluk kısmı hariç kalanı kesinlikle zenginleşti gözle görülür derecede krediyle mrediyle ne haltsa bilemem ama benim gördüğüm bu herkesin altında son model 2017 2018 hondalar, bmwler, mercedesler, pegoutlar açıklayabilen varsa buyursun açıklasın
devlet kimin ne kadar parası olduğunu bildiği için SONUNA KADAR HAKLI kimse kimseyi yemesin artık? değilmi!
(bunlar hep borçla alındı diyen kesim gelmesin günlük yaşamak daha karlı borçla morçla bak adamlar hayat yaşıyo yarına çıkacağımız kesinmi? krallar gibi lüx içinde)
