mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu gece bir arkadaşımın elinde iphone 12 gördüm ve çekinmeden sordum nasıl aldın falan filan krediyle aldığını söyledi ve arkadaşım asgari ücretle 3.000 tlye çalışan eşi ev hanımı olan bir insan

ve bu şahısın altında 300 bin liralık 3008 var
hadi ev babadan kalma diyelim

bu arabayı alalı 1 sene oldu yada olmadı krediyle aldım dedi
şimdide iphone 12 üstüne birde amazondan ps5 stokları tükenmiş diye üzülüyor


hani fakirdik? adam asgari ücretle bunları yapıyorsa ve ülkenin başkanı Her sokakta araba sayısı arttı buzdolabı çamaşır makinası arttı diyorsa HAKLIDIR NET demekki millet trilyoner olmuş bizim haberimiz yok

milletimizin 1-2 milyonluk kısmı hariç kalanı kesinlikle zenginleşti gözle görülür derecede krediyle mrediyle ne haltsa bilemem ama benim gördüğüm bu herkesin altında son model 2017 2018 hondalar, bmwler, mercedesler, pegoutlar açıklayabilen varsa buyursun açıklasın

devlet kimin ne kadar parası olduğunu bildiği için SONUNA KADAR HAKLI kimse kimseyi yemesin artık? değilmi!

(bunlar hep borçla alındı diyen kesim gelmesin günlük yaşamak daha karlı borçla morçla bak adamlar hayat yaşıyo yarına çıkacağımız kesinmi? krallar gibi lüx içinde)
Borç ile yaşanan zenginlik gerçek zenginlik değildir çünkü kredinin yükü başkadır ve arkadaşın sana göründüğü gibi birisi olmayabilir farklı yerlerden de kazanıyor olabilir ama bu ülkenin her kesiminin kirli çıkı olduğu anlamına gelmez çoğu insan borç yapmadan bişey sahibi olamaz hale geldi 👍