• 20-11-2020, 02:30:09
    #19
    hayatının sonuna kadar kredi ödemekle geçer sanırım
  • 20-11-2020, 02:30:07
    #20
    Bende merak ediyordum, gunu sacma sapan bir konu gormeden nasil kapattim diye, son damlasinda geldi bu konu!

    Ya sizin uykunuz geldi, uyurgezer modda yazmissiniz ya da arkadasin maasini soylerken bir sifir eksik soylemistir! Yoksa 3000tl aliyorsa ve esi ev hanimi ise birakin 300binlik arabayi, sadece bir telefonu bile alamaz krediyle...
    Bir evin giderlerinden haberiniz var mi?
    • entriko
    • excreative
    • Alicaan
    entriko, excreative, Alicaan ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2020, 02:31:33
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende merak ediyordum, gunu sacma sapan bir konu gormeden nasil kapattim diye, son damlasinda geldi bu konu!

    Ya sizin uykunuz geldi, uyurgezer modda yazmissiniz ya da arkadasin maasini soylerken bir sifir eksik soylemistir! Yoksa 3000tl aliyorsa ve esi ev hanimi ise birakin 300binlik arabayi, sadece bir telefonu bile alamaz krediyle...
    Bir evin giderlerinden haberiniz var mi?
    reis sen uyuda uyan benim çevremde çoğu fabrikada asgari ücretle çalışıyor
    kredi kartıyla borçla takla attırıyor
    kart zamanı gelince diğer kartı ödüyor zaman kazanıyor
    starbucks mudur nedir onu içip watsap durumu paylaşıyor

    mangal yapıyor

    anlayacağın sen uyan türkler zenginleşti
  • 20-11-2020, 02:31:55
    #22
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reis sen uyuda uyan benim çevremde çoğu fabrikada asgari ücretle çalışıyor
    kredi kartıyla borçla takla attırıyor
    kart zamanı gelince diğer kartı ödüyor zaman kazanıyor
    starbucks mudur nedir onu içip watsap durumu paylaşıyor

    mangal yapıyor

    anlayacağın sen uyan türkler zenginleşti
    Aferin. Muthis bir cevren varmis!
    • SeoEdit
    SeoEdit bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2020, 02:33:19
    #23
    Ula iki fırt çektiniz biriniz padişah , biriniz vezir oldunuz ; ben 30 yıldır içiyorum halen kayıkçıyım halen kayıkçı...
  • 20-11-2020, 02:33:27
    #24
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reisim bizde borçla yapsak işin altından kalkamayız ama başkası kalkıyor ev alıyor araba alıyor evleniyor vesaire bize gelince hapse gireriz net
    İşte o arkadaşın farklı kazandığı yerler var muhtemelen çünkü 3 bin TL maaş ile yapilacak şeyler yapmiyor ; )
  • 20-11-2020, 02:33:29
    #25
    Yalan var bu işin içinde.
  • 20-11-2020, 02:34:21
    #26
    bence o arkadaşın seni yiyor bir yerden sağlam geliri vardır babana güvenmeyeceksin bu devirde
  • 20-11-2020, 02:34:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    300bin TL’lik arabayi kredi ile aldiysa en iyi ihtimalle faiziyle birlikte 500bin TL olarak ödüyecek. (ki pesinatsiz bu paranin hepsini alamaz hadi aldi diyelim)

    Asgari ucret 2.500 TL. Ev babadan kalma kira yok, hadi yeme icme sadece 1.000 TL olsun.

    500.000/1.500 = 333 ay ödemesi gerekiyor. (telefonu saymiyorum hadi o da benden olsun)

    A) Tam 27 yıl calisacak o araba icin...

    B) ya da sana yalan söylüyor, sen de cok guzel gaza gelmissin

    matematik ortada, bence B