Ülkede fakir yok beyler! neden mi?
117
●4.468
- 20-11-2020, 02:30:07Bende merak ediyordum, gunu sacma sapan bir konu gormeden nasil kapattim diye, son damlasinda geldi bu konu!
Ya sizin uykunuz geldi, uyurgezer modda yazmissiniz ya da arkadasin maasini soylerken bir sifir eksik soylemistir! Yoksa 3000tl aliyorsa ve esi ev hanimi ise birakin 300binlik arabayi, sadece bir telefonu bile alamaz krediyle...
Bir evin giderlerinden haberiniz var mi?7 kişi bunu beğendi. - 20-11-2020, 02:31:33reis sen uyuda uyan benim çevremde çoğu fabrikada asgari ücretle çalışıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kredi kartıyla borçla takla attırıyor
kart zamanı gelince diğer kartı ödüyor zaman kazanıyor
starbucks mudur nedir onu içip watsap durumu paylaşıyor
mangal yapıyor
anlayacağın sen uyan türkler zenginleşti
- 20-11-2020, 02:31:55Aferin. Muthis bir cevren varmis!mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 02:33:19Ula iki fırt çektiniz biriniz padişah , biriniz vezir oldunuz ; ben 30 yıldır içiyorum halen kayıkçıyım halen kayıkçı...
- 20-11-2020, 02:33:27İşte o arkadaşın farklı kazandığı yerler var muhtemelen çünkü 3 bin TL maaş ile yapilacak şeyler yapmiyor ; )mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 02:34:31Üyeliği durduruldu300bin TLlik arabayi kredi ile aldiysa en iyi ihtimalle faiziyle birlikte 500bin TL olarak ödüyecek. (ki pesinatsiz bu paranin hepsini alamaz hadi aldi diyelim)
Asgari ucret 2.500 TL. Ev babadan kalma kira yok, hadi yeme icme sadece 1.000 TL olsun.
500.000/1.500 = 333 ay ödemesi gerekiyor. (telefonu saymiyorum hadi o da benden olsun)
A) Tam 27 yıl calisacak o araba icin...
B) ya da sana yalan söylüyor, sen de cok guzel gaza gelmissin
matematik ortada, bence B
babana güvenmeyeceksin bu devirde