Bende merak ediyordum, gunu sacma sapan bir konu gormeden nasil kapattim diye, son damlasinda geldi bu konu!
Ya sizin uykunuz geldi, uyurgezer modda yazmissiniz ya da arkadasin maasini soylerken bir sifir eksik soylemistir! Yoksa 3000tl aliyorsa ve esi ev hanimi ise birakin 300binlik arabayi, sadece bir telefonu bile alamaz krediyle...
Bir evin giderlerinden haberiniz var mi?