Bende merak ediyordum, gunu sacma sapan bir konu gormeden nasil kapattim diye, son damlasinda geldi bu konu!
Ya sizin uykunuz geldi, uyurgezer modda yazmissiniz ya da arkadasin maasini soylerken bir sifir eksik soylemistir! Yoksa 3000tl aliyorsa ve esi ev hanimi ise birakin 300binlik arabayi, sadece bir telefonu bile alamaz krediyle...
Bir evin giderlerinden haberiniz var mi?
reis sen uyuda uyan benim çevremde çoğu fabrikada asgari ücretle çalışıyor
kredi kartıyla borçla takla attırıyor
kart zamanı gelince diğer kartı ödüyor zaman kazanıyor
starbucks mudur nedir onu içip watsap durumu paylaşıyor
mangal yapıyor
anlayacağın sen uyan türkler zenginleşti