reis sen uyuda uyan benim çevremde çoğu fabrikada asgari ücretle çalışıyor
kredi kartıyla borçla takla attırıyor
kart zamanı gelince diğer kartı ödüyor zaman kazanıyor
starbucks mudur nedir onu içip watsap durumu paylaşıyor
mangal yapıyor
anlayacağın sen uyan türkler zenginleşti
Buna zenginlesme degil, cahillesme denir.
Kredi karti ile baska bir kredi karti borcu ödemek de karta takla attirmak değil borç döngüsüne girmek demek. Sonu hüsran olacagi cok açık. Bunu görmek icin finans bilmeye gerek yok, ilkokul düzeyinde matematik yeterli.