Bunu ülkeye indirgemek ne kadar doğru? elimde 2015 marka telefon var bilgisayarımı 2016 yılinda aldım ve oyle hiper şeyler değil, 1500 lira babamdan kalan maaş var 750 lira min fatura geliyor ve kalan 750 lira ile geçinmeye çalışıyoruz. Tarih öğetmeniyim iş bulamıyorum, sanayide bile iş yok geçeceksiniz artık o işleri. 4k ödeme yapmam gerekiyor ama yapamıyorum buradan kazanmaya çalışıyorum adam 1 hafta çalıştırıyor sonra memnun kalmadım o şu bu 100 liramı geri gönder. Bizim insanımızda bu huy bu stoklama huyu, bu garibanı ezme huyu yok olmadıkça bu böyle devam eder. Adam faturamı ödeyemedim odermisiniz diye paylaşyor telefonu sat diyor. Burada devlete de suç bulamıyorum devlet ne yapsın artık. Yok herkes zengin yok herkes gösteriş meraklısı vs. Parası olan bu ülkede parası olmayanı ezmeye devam ediyor.
Ayrıca adam isterse 300 bin ceker ev alır ona çalışır senelerce sizene? 1k kira vermektense 2k bankalara borçlu olur. Önce stokç ve fırsatçıların önüne geçmeye çalısın.