Ülkede fakir yok beyler! neden mi?
117
●4.468
- 20-11-2020, 02:48:04Kısa ve özet bir şey demek istiyorum 7 yıl aradan sonra düzgün bir laptop alabildim ve halen 2015 kalma düz j7 telefonu kullanıyorum. Ve ev olarak asgari ücretten daha fazla bir ücret giriyor eve. O zaman benim bu bahsettiklerimin x2 x3'ünü almam lazım.
- 20-11-2020, 02:51:35Umarım yalandır, yalan değilse çünkü hırsızlık vardır.kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda ne yazık ki çok görür olduk bu tür şeyleri.
Kimse bu ülkede 3000 TL maaş ile ev geçindirip araba, ev falan alamaz. İnanmak isteyen inansın ama mümkün değil.
Söylenecek çok şey var da işte yeri değil. - 20-11-2020, 03:02:16Yorumların %98'i arkadaşın bahsettiği arkadaşın yalan söylediğine ya da parayı alternatif olarak nasıl bulduğuna yahut da krediden dolayı hapı yuttuğuna değinmiş. Çok bariz bir şekilde görünüyor ki konuyu açan arkadaş yalan söylüyor! Neden mi söylüyor? Benzer bir yorum, söylem ve paylaşımı ilk defa burada görmüyoruz değil mi?
- 20-11-2020, 03:21:34Bu sorunun cevabını bilen varsa söylesin öğrenelim.
Benzeri durumda olan pekcok insan var