Kısa ve özet bir şey demek istiyorum 7 yıl aradan sonra düzgün bir laptop alabildim ve halen 2015 kalma düz j7 telefonu kullanıyorum. Ve ev olarak asgari ücretten daha fazla bir ücret giriyor eve. O zaman benim bu bahsettiklerimin x2 x3'ünü almam lazım.