Başkasının elinde avucunda ne var diye düşünmeyi bırakıp kendi hayatımıza ve kendi yaşantımızın kalitesini arttırmaya bakarsak daha mutlu oluruz. Herkes kendi durumundan çıkarım yaparsa daha sağlıklı bir bakış açısı olur..