O sizin gördükleriniz gösteriş meraklıları hocam, ülkede o kadar çok fakir var ki maalesef.
Dün evimize yakın bir yerde bir ailenin borcundan dolayı elektriği suyu kesilmiş. Ortalama 5'er fatura birikmiş. Tokiden ev almışlar zamanında 1 yıldır taksitlerini ödeyemiyorlar. Bunu duyunca 2 aile birleştik tüm faturalarının büyük bir kısmını ödedik. İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli.