
hocam bu arkadaş geçen senelerde hollanda'ya çiçek ekmeye ve ayda binlerce euro kazanmaya gidiyorum demişti. Veda etmişti foruma ülkeye giydirmişti aklınca.
daha sonra konu açmıştı son model bmw si vardı avm de camını kırmışlardı. Sildirmişti konuyu öyle hatırlıyorum
hayallerin ötesinde senaryo da kuruyor kendi kendine uydurup konular açıyor dayanaksız şekilde. zaten geçmiş konularına bakmanız yeterli olur
boş verin gitsin
desene klasik boş item muhtemelen bilgisayar başında sivilceli bir ergen aklınca böyle şeyler paylaşıp tartışmaları görüp " heheheheheh" diye gülüyordur.