digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet boşu boşuna milletin zamanını çalan bir trollmüş. Şimdi hatırladım bu açtığı konulara da yazmıştım. Amacı polemik yaratacak ve ilgi göreceği konular açmak. Engelli listesine atın bu arkadaşı kendi kendine yazsın oynasın forumda.
hocam bu arkadaş geçen senelerde hollanda'ya çiçek ekmeye ve ayda binlerce euro kazanmaya gidiyorum demişti. Veda etmişti foruma ülkeye giydirmişti aklınca.

daha sonra konu açmıştı son model bmw si vardı avm de camını kırmışlardı. Sildirmişti konuyu öyle hatırlıyorum

hayallerin ötesinde senaryo da kuruyor kendi kendine uydurup konular açıyor dayanaksız şekilde. zaten geçmiş konularına bakmanız yeterli olur

boş verin gitsin