Gördügüm en saçma konu.Ülkede fakir yokmuş .Şaka mısız siz ? Fazla ahaber izliyorsunuz herhalde..Sizi ve sizin gibileri gordukce direk engelliyorum forumda o yuzden cevap yazmayın okumayacagım çünkü.Bu resimlere bakın ülkede fakir var mi yok mu anlarsiniz.Herkeze iyi forumlar.