• 31-10-2020, 18:25:27
    #19
    dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ağzından bal akıyor, "kaymakamlıktan ceza gelmez" önermesi doğru bir önerme midir?
    Doğru bir önerme olmayabilir lakin çevremde kime ne ceza gelmişse herhangi bir sebepten hep ptt aracılığı ile geliyor
  • 31-10-2020, 18:26:16
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Rica ederim bilmeyen konuşmasın yahu kaymakamlıktan ceza gelmez diyen canım arkadasim, bahis cezalarını en üst mülki amir yazıyor, direk kaymakamlıktan şlak diye yolluyorlar.
  • 31-10-2020, 18:28:55
    #21
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim bilmeyen konuşmasın yahu kaymakamlıktan ceza gelmez diyen canım arkadasim, bahis cezalarını en üst mülki amir yazıyor, direk kaymakamlıktan şlak diye yolluyorlar.
    Bilmiyordum çevremdeki insanlara ptt aracılığı ile geliyor ondan dedim bugünde yeni bir şey öğrendik
  • 31-10-2020, 18:30:03
    #22
    Bırak hayat akışına göre aksın gitsin burada bilgisi olanda yazar olmayan da ekstra evhama düşmek istemiyorsan böyle konu açma ne olacaksa ya da olmuşsa zaten pazartesi gidip öğrenirsin
  • 31-10-2020, 18:30:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyordum çevremdeki insanlara ptt aracılığı ile geliyor ondan dedim bugünde yeni bir şey öğrendik
    Oooo hocam sen miydin nasılsın iyi misin blutv vermiştin bana hatırladın mi
  • 31-10-2020, 18:30:51
    #24
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru bir önerme olmayabilir lakin çevremde kime ne ceza gelmişse herhangi bir sebepten hep ptt aracılığı ile geliyor
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim bilmeyen konuşmasın yahu kaymakamlıktan ceza gelmez diyen canım arkadasim, bahis cezalarını en üst mülki amir yazıyor, direk kaymakamlıktan şlak diye yolluyorlar.
    Peki kaymakamlık belgesini ne ile yolluyor, PTT ile yollamıyor mu? Belgenin bana PTT aracılığı ile mi yoksa başka bir yol ile mi gelip gelmediğini henüz bilmiyorum, kapıya bıraktıkları nota ulaşmaya çalışıyorum, bana fotoğrafını atıcaklar. O zaman onu da paylaşırım.
  • 31-10-2020, 18:31:34
    #25
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oooo hocam sen miydin nasılsın iyi misin blutv vermiştin bana hatırladın mi
    Oo iyiyim hocam sen nasılsın iyi misin? Hatırladım hatırladım Iyi akşamlar dilerim
  • 31-10-2020, 18:32:14
    #26
    Üyeliği durduruldu
    dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki kaymakamlık belgesini ne ile yolluyor, PTT ile yollamıyor mu? Belgenin bana PTT aracılığı ile mi yoksa başka bir yol ile mi gelip gelmediğini henüz bilmiyorum, kapıya bıraktıkları nota ulaşmaya çalışıyorum, bana fotoğrafını atıcaklar. O zaman onu da paylaşırım.
    Takma kafana yahu. Pazartesi öğrenirsin. Bahis olmayabilir de yani. Benimkisi varsayım. 2 gün stres içinde yasaman hicbirseyi degistirmez
  • 31-10-2020, 18:33:28
    #27
    Üyeliği durduruldu
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oo iyiyim hocam sen nasılsın iyi misin? Hatırladım hatırladım Iyi akşamlar dilerim
    İyi aksamlar.Teşekkür ederim hocam iyiyiz ne olsun bir yandan İzmir'e üzülüyorum bir yandan Galatasaray maçını bekliyorum