dumbythegrey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaymakamlıktan gelen kağıt ne olabilir?
44
●1.885
- 31-10-2020, 18:25:27Doğru bir önerme olmayabilir lakin çevremde kime ne ceza gelmişse herhangi bir sebepten hep ptt aracılığı ile geliyor
- 31-10-2020, 18:28:55Bilmiyordum çevremdeki insanlara ptt aracılığı ile geliyor ondan dedim bugünde yeni bir şey öğrendikToolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2020, 18:30:09Üyeliği durdurulduOooo hocam sen miydinmalatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasılsın iyi misin blutv vermiştin bana hatırladın mi
- 31-10-2020, 18:30:51malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePeki kaymakamlık belgesini ne ile yolluyor, PTT ile yollamıyor mu? Belgenin bana PTT aracılığı ile mi yoksa başka bir yol ile mi gelip gelmediğini henüz bilmiyorum, kapıya bıraktıkları nota ulaşmaya çalışıyorum, bana fotoğrafını atıcaklar. O zaman onu da paylaşırım.Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2020, 18:31:34Oo iyiyim hocam sen nasılsın iyi misin? Hatırladım hatırladım Iyi akşamlar dilerimToolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2020, 18:32:14Üyeliği durdurulduTakma kafana yahu. Pazartesi öğrenirsin. Bahis olmayabilir de yani. Benimkisi varsayım. 2 gün stres içinde yasaman hicbirseyi degistirmezdumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2020, 18:33:28Üyeliği durdurulduİyi aksamlar.Teşekkür ederim hocam iyiyiz ne olsunmalatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir yandan İzmir'e üzülüyorum bir yandan Galatasaray maçını bekliyorum
kaymakamlıktan ceza gelmez diyen canım arkadasim, bahis cezalarını en üst mülki amir yazıyor, direk kaymakamlıktan şlak diye yolluyorlar.