malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru bir önerme olmayabilir lakin çevremde kime ne ceza gelmişse herhangi bir sebepten hep ptt aracılığı ile geliyor
Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim bilmeyen konuşmasın yahu kaymakamlıktan ceza gelmez diyen canım arkadasim, bahis cezalarını en üst mülki amir yazıyor, direk kaymakamlıktan şlak diye yolluyorlar.
Peki kaymakamlık belgesini ne ile yolluyor, PTT ile yollamıyor mu? Belgenin bana PTT aracılığı ile mi yoksa başka bir yol ile mi gelip gelmediğini henüz bilmiyorum, kapıya bıraktıkları nota ulaşmaya çalışıyorum, bana fotoğrafını atıcaklar. O zaman onu da paylaşırım.