Bırak hayat akışına göre aksın gitsin burada bilgisi olanda yazar olmayan da ekstra evhama düşmek istemiyorsan böyle konu açma ne olacaksa ya da olmuşsa zaten pazartesi gidip öğrenirsin
Hocam valla haklısınız, durduk yere evhama düştüm ancak insan aranıyor işte. Hiç bu tarz cevaplar alacağımı düşünmemiştim, ben yüzde 90 askerlik ile ilgilidir diyordum çünkü aralık sonunda tecilim bitiyor. Onunla ilgili bir kağıt olduğuna neredeyse emindim ancak emin olmadığım konu askerlik ile ilgili belgelerin neyle/nasıl geldiği, kaymakamlık mı gönderiyor yoksa askerlik şubesi mi yoksa başka bir yer mi, PTT aracılığı ile mi geliyor vs vs.. Yine de fikrini söylediği için herkese teşekkür ederim, evhama düşmüş olsakta dediğim gibi konuyu açarak aranıyordum zaten sanırım
Pozitif fikirleri olanlar varsa onlarda yazabilir arkadaşlar ne olur kendinizi bizden eksik bırakmayın