Acaba olabilir mi? Benim de aklıma o geldi, bu mart nisan aylarında herkesle birlikte ben de başvurmuştum ancak onlar bitmedi mi? Hiçbir bilgim yok o konuda, bu kadar gecikmeli cevaplar geliyor mu?
Hocam ben de Nisan ayında başvurmuştum ama hala Kaymakamlığa sevk şeklinde bekliyor. Zaten ben umutlu değilim de bari red edin de rahatlayalım dimi ama..