• 31-10-2020, 17:51:13
    #1
    Herkese merhabalar,

    Gün içinde bana kaymakamlıktan bir kağıt gelmiş, evde bulamayıp not bırakmışlar, belgeyi alabilmek için de mecbur pazartesi gününe kadar bekleyeceğim. Ancak insan ister istemez merak ediyor, daha önce beklemediğiniz halde kaymakamlıktan bir belge aldınız mı ya da kaymakamlık ne tür belgeler göndermektedir, bilgisi olanlar bilgilendirebilirse çok sevinirim.

    Herkese sağlıklı günler diliyorum.
  • 31-10-2020, 17:51:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhabalar,

    Gün içinde bana kaymakamlıktan bir kağıt gelmiş, evde bulamayıp not bırakmışlar, belgeyi alabilmek için de mecbur pazartesi gününe kadar bekleyeceğim. Ancak insan ister istemez merak ediyor, daha önce beklemediğiniz halde kaymakamlıktan bir belge aldınız mı ya da kaymakamlık ne tür belgeler göndermektedir, bilgisi olanlar bilgilendirebilirse çok sevinirim.

    Herkese sağlıklı günler diliyorum.
    Bahis cezası olabilir
  • 31-10-2020, 17:53:33
    #3
    Hocam Covid-19 a yakalanıysanız onunla ilgili olabilir. Bana o yüzden gelmişti kaymakamlıktan geçmiş olsun diye zarf. Tabi hastalıktan 1 ay sonra falan gelmişti
  • 31-10-2020, 17:53:40
    #4
    dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhabalar,

    Gün içinde bana kaymakamlıktan bir kağıt gelmiş, evde bulamayıp not bırakmışlar, belgeyi alabilmek için de mecbur pazartesi gününe kadar bekleyeceğim. Ancak insan ister istemez merak ediyor, daha önce beklemediğiniz halde kaymakamlıktan bir belge aldınız mı ya da kaymakamlık ne tür belgeler göndermektedir, bilgisi olanlar bilgilendirebilirse çok sevinirim.

    Herkese sağlıklı günler diliyorum.
    Sosyal yardımlarla ilgili olabilir
  • 31-10-2020, 17:58:48
    #5
    Maske cezasıdır.
  • 31-10-2020, 17:59:45
    #6
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahis cezası olabilir
    Aman hocam, umarım öyle bir şey değildir. Bu tarz cezalar kaymakamlık tarafından mı gönderiliyor, bu konuda bir bilginiz var mı? Karakollar falan ilgileniyor diye duymuştum.

    Braves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Covid-19 a yakalanıysanız onunla ilgili olabilir. Bana o yüzden gelmişti kaymakamlıktan geçmiş olsun diye zarf. Tabi hastalıktan 1 ay sonra falan gelmişti
    Yok hocam yakalanmadım. Bu ihtimali de elemiş olduk. Yine de vakalar gittikçe arttı, belki de artık takip edilemez bir duruma geldi, bu durumda herkese belge gönderebileceklerini sanmıyorum. Size de ayrıca geçmiş olsun hocam, aman dikkat edelim.

    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal yardımlarla ilgili olabilir
    Acaba olabilir mi? Benim de aklıma o geldi, bu mart nisan aylarında herkesle birlikte ben de başvurmuştum ancak onlar bitmedi mi? Hiçbir bilgim yok o konuda, bu kadar gecikmeli cevaplar geliyor mu?
  • 31-10-2020, 18:01:23
    #7
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maske cezasıdır.
    Hocam maskesiz bir şekilde dışarıda neredeyse hiç dolaşmadım, dolşatıysam bile hiçbir kolluk kuvveti ile karşılaşmadım, cezayı mobese kameralarından göndermez herhalde değil mi?
  • 31-10-2020, 18:02:44
    #8
    dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam maskesiz bir şekilde dışarıda neredeyse hiç dolaşmadım, dolşatıysam bile hiçbir kolluk kuvveti ile karşılaşmadım, cezayı mobese kameralarından göndermez herhalde değil mi?
    belli olmaz
  • 31-10-2020, 18:08:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam, umarım öyle bir şey değildir. Bu tarz cezalar kaymakamlık tarafından mı gönderiliyor, bu konuda bir bilginiz var mı? Karakollar falan ilgileniyor diye duymuştum.


    Yok hocam yakalanmadım. Bu ihtimali de elemiş olduk. Yine de vakalar gittikçe arttı, belki de artık takip edilemez bir duruma geldi, bu durumda herkese belge gönderebileceklerini sanmıyorum. Size de ayrıca geçmiş olsun hocam, aman dikkat edelim.


    Acaba olabilir mi? Benim de aklıma o geldi, bu mart nisan aylarında herkesle birlikte ben de başvurmuştum ancak onlar bitmedi mi? Hiçbir bilgim yok o konuda, bu kadar gecikmeli cevaplar geliyor mu?
    Eğer son zamanlarda birşey yaşamadı isen ve direk kağıt geldiyse, bahis işleriyle de uğraştı isen ya da uğraşıyorsan hani şu legal olmayanlar ile, 10k ya kadar kendini hazırla