Herkese merhabalar,
Gün içinde bana kaymakamlıktan bir kağıt gelmiş, evde bulamayıp not bırakmışlar, belgeyi alabilmek için de mecbur pazartesi gününe kadar bekleyeceğim. Ancak insan ister istemez merak ediyor, daha önce beklemediğiniz halde kaymakamlıktan bir belge aldınız mı ya da kaymakamlık ne tür belgeler göndermektedir, bilgisi olanlar bilgilendirebilirse çok sevinirim.
Herkese sağlıklı günler diliyorum.