dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maskesiz bir şekilde dışarıda neredeyse hiç dolaşmadım, dolşatıysam bile hiçbir kolluk kuvveti ile karşılaşmadım, cezayı mobese kameralarından göndermez herhalde değil mi?
belli olmaz