malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oo iyiyim hocam sen nasılsın iyi misin? Hatırladım hatırladım Iyi akşamlar dilerim
İyi aksamlar.Teşekkür ederim hocam iyiyiz ne olsun bir yandan İzmir'e üzülüyorum bir yandan Galatasaray maçını bekliyorum